Konklusion... Ingen billeder i gave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Nadi

LOL Marie, det er bare super billeder af Malte. Jeg stemmer da for at du skal uddele et eksemplar i gave og se reaktionen (bare for fun) som en lille drillenisse måske

Min mormor ønsker sig kun sengetøj og dét har min moster købt, så af os får min mormor et mavebillede, som jeg skal ind og have taget på torsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Lene76

hehe Marie du er ik alene.... Viktor opfører sig osse sådan hvis jeg prøver at planlægge billedet.

Anmeld

6. december 2009

Louise mortil4

Monica skriver:

Jeg stemmer for det sidste....

Kender det - har lige hentet en CD med billeder fra fotografen - og jeg er ikke helt overbevist... Her er lidt blandet dårlige og gode - vælg selv......Måske bliver det også også bordskåner...

Moni - nyder der er ro...

Men synes det tager 100 år at oploade billeder...

Har da ikke set de fine nisser før...

nåå hvor godt, er vild med nr 5 billede  lækre unger

Anmeld

6. december 2009

Astrid P

Altså... er det bare mig?
Jeg synes jo han ser skøn ud på dem allesammen... Især sgu da det første!
LÆKRE unge

Anmeld

7. december 2009

Rasmine

PS: hvad med sådan en ramme hvor der er plads til alle 4 pics, altså en 4-delt ramme?

Synes da det er klasse pics! -Især når de er "i flok"

Anmeld

7. december 2009

..

Jeg måtte også opgive at få dem begge til at se bare lidt rimelige ud..

Jeg lavede istedet en kollage til årets julekort. Gjorde det i gratis programmet picasa og har bestilt kortene på www.pixum.dk - Måske en ide, for billederne er jo feede selv om de ikke er typiske..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2009

Susan1978

Macrolf skriver:

Jeg lavede istedet en kollage til årets julekort. Gjorde det i gratis programmet picasa og har bestilt kortene på www.pixum.dk - Måske en ide, for billederne er jo feede selv om de ikke er typiske..

Super billeder og ret feeed collage..   Det blir familien glad for.

Anmeld

7. december 2009

Monica

Macrolf skriver:

Gid jeg var så kreativ...

Anmeld

7. december 2009

Nadi

Macrolf skriver:

Nej hvor er det bare gode levende billeder!! Helt fantastiske, intet mindre  

(Hvor finder man det der gratis program?? Nu vil jeg altså lære det med de billeder!)

Skønne unger du har dig  

Anmeld

7. december 2009

..

TAAAARK

Picasa finder du her: http://picasa.google.dk/

Det er SÅ nemt, man vælger bare de billeder (evt en hel mappe) man vil bruge til collagen og vupti så laver den hele arbejdet.. Man kan endda bede den blande billederne så de står på en anden måde så man kan få det lige som man vil have det.

Billederne jeg har brugt har jeg selv taget og har så i picasa lavet dem hhv s/h og i brune nuancer.

Alternativt, så send billederne til mig, så skal jeg gerne lave det til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.