Husk fødegangen på dr1 kl 19

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

JustAnotherName

DK skriver:

Øv.

Jeg er sur på mig selv. Når jeg ser de der fødende kvinder ligge der og stønne og skrige, så tænker jeg "tag jer sammen, hold op med at være svage og ynkelige". Men så alligevel, så VED jeg jo godt at det gøre pisse ondt, og at jeg også stønnede og skreg, og at tja... det er verdens mest forkerte mandschauvinistiske indstilling til kvinder og fødsler.

Men hvorfor kommer den følelse så snigende når jeg ser det?? Det er helt flovt at se det sammen med min kæreste synes jeg, at vi kvinder er så svage, når jeg jo godt ved at vi er super pisse seje at vi kan føde, og ikke dør af smerterne, som de fleste mænd slet ikke vil kunne holde ud!

Øv. Jeg er fandme ikke for klog!! Jeg ville ønske at jeg kunne ryste den her kvindefornedrende fornemmelse ud af min usle krop!!!

Jeg sidder nogle gange og tænker - AJ de kvinder på tv siger ingenting de holder nærmest bare vejret og trykker og VUPTI, så er den næste lyd spædbarnsgråd 

Jeg skreg som en ko der blev skåret til bøffer i live, da jeg fødte.
Og jeg gad ellers nok godt lige være så sej.

Men hey - JEG VAR PISSE SEJ !!!!
Har født 2 børn. begge uden smertelindring og med en varighed på 1½ time fra ankomst til de lå i mine arme. Så tror sgu da fanden det gør ondt og man råber AAAAAARRRGGHH !!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

DK

Alle kvinder ER pisse seje! Og det synes jeg også! Jeg er vildt stolt af mine veninder der har født, og jeg har været med til to fødsler ud over min egen, og INGEN af gangene har jeg følt på den måde. Jeg har derudover været så imponeret over deres styrke og hvor seje de var, og jeg stod bare og tudede og følte mig hjælpeløs, i forhold til at de bare lå der og var råseje...

Men når jeg ser det i tv... så kommer det snigende. Desværre... Jeg ANER ikke hvorfra det kommer og jeg hader det!!!  Er det kun mig??

Anmeld

6. december 2009

Malene84

JustAnotherName, skreg af grin da jeg læste dit indslag - sikke et billede jeg lige fik i hoved... hahah.

Nå, shit - jeg blev helt skræmt af hende tvillinge moderen der havde ligget i over tyve timer... ooooohhhh nooo... godt mine bare "selv" kommer ud

Jeg tuder for voldsomt hver gang jeg ser det program - sys alle fødsler er lige "smukke" - puhaaa. Kæresten griner bare af mig, og kommer løbende med kys og papir. Han sys bare det er fandens klamt - han blir da en rigtig "helt" at have med om nogle måneder. ´haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.