DK skriver:
Øv.
Jeg er sur på mig selv. Når jeg ser de der fødende kvinder ligge der og stønne og skrige, så tænker jeg "tag jer sammen, hold op med at være svage og ynkelige". Men så alligevel, så VED jeg jo godt at det gøre pisse ondt, og at jeg også stønnede og skreg, og at tja... det er verdens mest forkerte mandschauvinistiske indstilling til kvinder og fødsler.
Men hvorfor kommer den følelse så snigende når jeg ser det?? Det er helt flovt at se det sammen med min kæreste synes jeg, at vi kvinder er så svage, når jeg jo godt ved at vi er super pisse seje at vi kan føde, og ikke dør af smerterne, som de fleste mænd slet ikke vil kunne holde ud!
Øv. Jeg er fandme ikke for klog!! Jeg ville ønske at jeg kunne ryste den her kvindefornedrende fornemmelse ud af min usle krop!!!
Jeg sidder nogle gange og tænker - AJ de kvinder på tv siger ingenting de holder nærmest bare vejret og trykker og VUPTI, så er den næste lyd spædbarnsgråd 
Jeg skreg som en ko der blev skåret til bøffer i live, da jeg fødte.
Og jeg gad ellers nok godt lige være så sej.
Men hey - JEG VAR PISSE SEJ !!!!
Har født 2 børn. begge uden smertelindring og med en varighed på 1½ time fra ankomst til de lå i mine arme. Så tror sgu da fanden det gør ondt og man råber AAAAAARRRGGHH !!! 
Anmeld