Stikpiller ! Hvordan ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.760 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. april 2008

Anja

Ja, jeg er godt klar over, hvor den skal stoppes op :D:P Men men men .... Her i huset plejer vi at give flydende panodil, hvilket jeg så er løbet tør for og Elias overlever jo nok ikke natten med mellemørebetændelse uden lidt dope :'( Jeg har fået et par børnepanodil stikpiller af min nabo, men har aldrig givet stikpiller før. Nogle gode råd ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

bette

tror bare de skal op i numsen..
hvis du er lidt bange for det.. så kunne du evt gøre det med lidt vaseline..

men så vidt jeg ved er stikpiller bløde piller..

vd ik om det hjalp...
kram

Anmeld

23. april 2008

LouiseViola

Jep lidt smørelse er godt, og så skal den flade ende først. Ingen problemer!

Anmeld

23. april 2008

bette

LouiseViola skriver:

Jep lidt smørelse er godt, og så skal den flade ende først. Ingen problemer!

mener du ik den runde eller hvordan??

Anmeld

23. april 2008

Tut

Hej,

Nej ironisk nok skal den flade side op først, så den spidse vender udaf- det er rigtig nok!

Mette

Anmeld

23. april 2008

bette

Tut skriver:

Hej,

Nej ironisk nok skal den flade side op først, så den spidse vender udaf- det er rigtig nok!

Mette

hehe okay.. lyder bare ulogisk;)
må man spørge hvorfor:)

Anmeld

23. april 2008

Anja

Tak for svar. Nu har jeg givet ham en stikpille. Synes det er lidt mærkeligt/grænseoverskridende at gøre det. Aner jo ikke groft sagt, hvor langt den skal op og synes det er lidt klamt. Jeg fik ikke sat den ret langt op, så den blev ved med at smutte ud :'(:( men til sidst blev den der vist. Nu håber jeg bare, at den snart virker for han er ikke tilfreds nu han er lagt i seng. De sidste to nætter med flydende panodil har han bare lagt sig til at sove med det sammen, men det er vist ikke tilfældet i dag (?)

Anmeld

23. april 2008

Lise

Man skal bare sørge for at den kommer ind (og ja, med den flade ende "opad"), og så lige sørge for at han lukker sammen igen, så den ikke smutter ud... så er den bare fjong! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.