Drukner i tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
484 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. december 2009

malou

Hej drenge mødre..

Jeg drukner simpelthen i drengetøj... helt fra str.50 og til 74 men hvis jeg skal tage billeder så bliver jeg først færdig i år 2010. Jeg ved noget er det er godt brugt men stadig velholdt og der er jeg nede i priser på 5 og 10 kr pr del, det der er mere velholdt og faktisk noget af det kun brugt et par gange er jeg på en 20-40 kr pr del.. så hvis der er nogle der virkelig er interesseret så må jeg i gang med kameraet. Dertil kommer så porto når jeg vejer evt. pakker.

Stort knus fra Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

frk andreasen

malou skriver:

Hej drenge mødre..

Jeg drukner simpelthen i drengetøj... helt fra str.50 og til 74 men hvis jeg skal tage billeder så bliver jeg først færdig i år 2010. Jeg ved noget er det er godt brugt men stadig velholdt og der er jeg nede i priser på 5 og 10 kr pr del, det der er mere velholdt og faktisk noget af det kun brugt et par gange er jeg på en 20-40 kr pr del.. så hvis der er nogle der virkelig er interesseret så må jeg i gang med kameraet. Dertil kommer så porto når jeg vejer evt. pakker.

Stort knus fra Malou

jeg skal have en dreng til marts jeg kunne da godt være intersseret... har ikke så meget i str 50  og 56 mest i 62..

knus tanja 25+0

Anmeld

6. december 2009

millesofie

nu ved jeg ikke hvor du bor..men måske man kunne komme og kigge

Men jeg går ind i uge 40 idag (ved ikke hvad køn jeg skal have) men jeg mangler undertøj, altså underbukser og trøjer, har du noget af det?   og så mangler jeg lidt sødt tilbehør

men jeg kan da give en melding tilbage når baby kommer, så mangler jeg nok lidt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.