siliconesutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2009

Tikki

Hvordan er det lige med siliconesutter? Iza har jo altid brugt de runde latex, men Malthe vil kun have MAM-sutterne af silicone. Nu har jeg hørt flere steder, at han ikke må bruge dem, når han har fået tænder.....hva´søren gør man så?

Nogen af jer, der har brugt/bruger siliconesutter til jeres unger, skiftede I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

bette

hvorfor må man ikke det??
jeg bruger dem stadig til mikkel som er 2,5 år..

Anmeld

6. december 2009

Tikki

Det er jeg glad for at høre...min plan var også bare at fortsætte, men flere har sagt til mig, at de er nemmere at bide i stykker end latex og at de jo så er farlige, når de har fået tænder.........men så tror jeg altså, de skal bide ret meget i dem. Men det kunne jo godt være, der var noget om det og andre havde oplevet det, så måtte lige høre

Anmeld

6. december 2009

Tikki

Der står feks på en hjemmeside:

Siliconesutter
Siliconesutter må kun bruges indtil barnet får tænder. Det er nemlig lettere at bide stykker af en siliconesut end af en gummisut. Et stykke af siliconesutten kan sætte sig fast i barnets hals. Siliconesutter er gennemsigtige, mens gummisutter er mere gullige og kan mørne ved lys og varme. ( http://www.barneguiden.dk/default.asp?thdid=2900)

Men så tænker jeg.....så burde det da stå på pakken, hvis de er så farlige eller helt forbydes at kunne sælges.....

Anmeld

6. december 2009

Anja

Elias og Esther bruger begge dele. De er ligeglade. Hvis det er mig, der køber sutterne køber jeg gummisutterne, men det er fordi jeg en gang har læst, at de er mere følsomme overfor tænderne. Men de har begge dele.

Anmeld

6. december 2009

Susan1978

Jeanette skriver:

Der står feks på en hjemmeside:

Siliconesutter
Siliconesutter må kun bruges indtil barnet får tænder. Det er nemlig lettere at bide stykker af en siliconesut end af en gummisut. Et stykke af siliconesutten kan sætte sig fast i barnets hals. Siliconesutter er gennemsigtige, mens gummisutter er mere gullige og kan mørne ved lys og varme. ( http://www.barneguiden.dk/default.asp?thdid=2900)

Men så tænker jeg.....så burde det da stå på pakken, hvis de er så farlige eller helt forbydes at kunne sælges.....

EMil bruger Silicone sutter og har aldrig - aldrig bidt noget af dem..

Anmeld

6. december 2009

Marco2

Emily bruger også begge dele. Det er lidt forskelligt hvilken hun vælger. Men hun har heller aldrig bidt en sut i stykker. Men nu bruger hun heller ikke særlig meget sut.

AG

Anmeld

6. december 2009

Mikkelmusen

Filuca bruger silicone sutter, og har bidt en del i stykker. Men hun nægter promte at tage andre slags... Vi bruger avent sutterne.

Anmeld

6. december 2009

Anja

Her er der forresten aldrig blevet bidt silikonesutter i stykker, men flere gummisutter har måtte lade livet pga bid

Anmeld

6. december 2009

Muffinmus

Willim har altid KUN brugt MAM silikone og har ALDRIG bidt i dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.