hjælpkan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

DK

Både min storebror og storesøster har hvert et sæt tvillinger, og det lader i alt fald ikke til at de har nogen som helst problemer med det!!

Lidt længere ude i familien, så kender jeg hende der fik trillinger, som selv er en trilling. Så vidt jeg hører så klarer de dog også med skindet på næsen, til trods for at de har to andre børn på 3 og 2 år i forvejen 5 blebørn til dem! Men de er glade og klarer det fint! Her til foråret i Hokus Krokos (eller et lign. program) kan man se dem i TV, hvor de får lavet en ny have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

LISBETH:-)

Velkommen til!!! Dejligt med lidt flere i gruppen.

Jeg har selv prøvet og blive overstimulere (for mange æg) 2 gange. I Danmark er det ulovligt at insiminere når der er mere end 3 æg. Så det er nok derfor han aflyser forsøget. Alt efter hvor man er i behandling, kan man ikke altid få taget æg ud, hvis der er for mange. Jeg har selv været i behandling hos en privat praktiserende gyn. og hun må ikke tage æg ud, kun insiminere, derfor har jeg heller aldrig haft den mulighed.

Håber da at det lykkedes for jer snart!!!!

Du kan læse hvad jeg har været igennem inde på min profil :-)

Lisbeth

Anmeld

8. december 2009

håber snart det er os

lisbeth2910 skriver:

Velkommen til!!! Dejligt med lidt flere i gruppen.

Jeg har selv prøvet og blive overstimulere (for mange æg) 2 gange. I Danmark er det ulovligt at insiminere når der er mere end 3 æg. Så det er nok derfor han aflyser forsøget. Alt efter hvor man er i behandling, kan man ikke altid få taget æg ud, hvis der er for mange. Jeg har selv været i behandling hos en privat praktiserende gyn. og hun må ikke tage æg ud, kun insiminere, derfor har jeg heller aldrig haft den mulighed.

Håber da at det lykkedes for jer snart!!!!

Du kan læse hvad jeg har været igennem inde på min profil :-)

Lisbeth

tusinde tak for dit svar

ok så må min være en af dem der ikke kan tage æg ud

men jeg håber håber virkelig kan ikke vente til jeg kan teste og når den dag kommer kan jeg sikker helle ikke måle det også skal jeg vent 1 uge mere jeg er så træt af at vente og vente

jeg vil gå ind og læse lidt ved dig

Anmeld

8. december 2009

mullesmith2

Jeg havde testet de først 5 gange hvis jeg var dig hehe også selvom man godt ved der ikke er noget hehe tror jeg er testoman... held og lykke ;-)

Anmeld

8. december 2009

håber snart det er os

mullesmith2 skriver:

Jeg havde testet de først 5 gange hvis jeg var dig hehe også selvom man godt ved der ikke er noget hehe tror jeg er testoman... held og lykke ;-)

har jeg også gjort

men negativ

men men jeg kan jo ikke regne med noget inu

Anmeld

8. december 2009

håber snart det er os

mullesmith2 skriver:

har jeg også gjort

men negativ

men men jeg kan jo ikke regne med noget inu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.