hjælpkan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.400 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. december 2009

håber snart det er os

hej

er ny her så må se om jeg kan finde ud af det.

jeg ønsker jer alle held og lykke med at blive gravid.

håber nogen kan hjælpe mig med mine tanker

jeg har en datter på 8 år

har prøvet at blive gravid i mange mange år er blevet insemineret 5 gange uden det er lykkes, da jeg så holdte en pause blev jeg narturlig gravid men havde en sportan abort i uge 8 øv øv

nu er jeg så i gang med at blive insimeneret igen og har lige været nede og blive scannet i torsdag

der var så 6 flotte store æg og jeg plejer kun at have 1

så glad var jeg men ikke længe fik afvide han ikke ville insimenere mig da der var alt for mange æg og det var for stor en risiko at jeg fik 6 børn

men så tænker jeg hvor stor er chansen når jeg nu har så svært ved det. vi fik at vide vi skulle beskytte os de næste 8 dage

men nej tænkte vi nu hvor chancen endelig var der så ville vi prøve

har teste positiv æggeløsning de sidste par dage

hvad tror i hvor stor er min chance for jeg bliver gravid denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

mariamiss6

jeg vil tro dinechancer er 50/50, som med alt andet her i livet

Kunne de ikke tage 3 af æggene ud, og inseminere de resterende 3?

Anmeld

5. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

ej hvor spændende.. vil jo mene at når æl og æg er der, må der jo være en god chance

alt hva jeg kan for at det er jeres tur..

Anmeld

5. december 2009

håber snart det er os

karina22 skriver:

ej hvor spændende.. vil jo mene at når æl og æg er der, må der jo være en god chance

alt hva jeg kan for at det er jeres tur..

tusinde tak

nu er detkun vente tiden der er lang, og jeg håber virkelig

Anmeld

5. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

kudsk skriver:

tusinde tak

nu er detkun vente tiden der er lang, og jeg håber virkelig

ja føler med dig, det må være hårdt at sku vente så mange gange.. så mon ikke det er jeres tur nu.. jeg håber med jer..

Anmeld

5. december 2009

håber snart det er os

mariamiss6 skriver:

jeg vil tro dinechancer er 50/50, som med alt andet her i livet

Kunne de ikke tage 3 af æggene ud, og inseminere de resterende 3?

det fik jeg ikke tilbudt, han sagde bare at vi så måtte prøve næste gang, men det er en hård besked når man virkelig ønsker sig det, og vi ville ikke forspille denne chance selv om der er en risiko for flere men det betyder ikke noget for os om der er 1 eller 2 eller 3

han sagde han måtte ikke insimeneret med 6 æg og vi skulle beskytte os, men sagde også at han ikke stod hjemme ved vores seng

jeg mener bare når jeg har 6 æg og har æggeløsning så kan det vel ikke være større chancer så jeg håber virkelig

Anmeld

5. december 2009

håber snart det er os

karina22 skriver:

ja føler med dig, det må være hårdt at sku vente så mange gange.. så mon ikke det er jeres tur nu.. jeg håber med jer..

takker det gør vi ihvertfald også

Anmeld

5. december 2009

mariamiss6

Jeg forstår det godt, og det kan da godt være jeres chancer er lidt større, nu hvor der er 6 æg, det ved man jo aldrig.....

Anmeld

5. december 2009

oo

kudsk skriver:

det fik jeg ikke tilbudt, han sagde bare at vi så måtte prøve næste gang, men det er en hård besked når man virkelig ønsker sig det, og vi ville ikke forspille denne chance selv om der er en risiko for flere men det betyder ikke noget for os om der er 1 eller 2 eller 3

han sagde han måtte ikke insimeneret med 6 æg og vi skulle beskytte os, men sagde også at han ikke stod hjemme ved vores seng

jeg mener bare når jeg har 6 æg og har æggeløsning så kan det vel ikke være større chancer så jeg håber virkelig

orv det kunne da faktisk sagtens være, at du er blevet gravid næsten helt au naturel! det er da spændende!!

jeg havde tre præcis ligestore æg ved sidste IUI og der tilbød lægen at fjerne det ene, så jeg syntes det er ærgeligt at jeres læge bare ville lade helt være med at inseminere - det er jo ikke for sjov man går igennem hormonbehandlinger (det var også noget i retning af "jeg er sgu ikke gået gennem helvede for at du skal fjerne mine æg!" jeg fik sagt til lægen den dag )

hvornår kan du teste for graviditet??

Anmeld

5. december 2009

håber snart det er os

Tjuhl skriver:

orv det kunne da faktisk sagtens være, at du er blevet gravid næsten helt au naturel! det er da spændende!!

jeg havde tre præcis ligestore æg ved sidste IUI og der tilbød lægen at fjerne det ene, så jeg syntes det er ærgeligt at jeres læge bare ville lade helt være med at inseminere - det er jo ikke for sjov man går igennem hormonbehandlinger (det var også noget i retning af "jeg er sgu ikke gået gennem helvede for at du skal fjerne mine æg!" jeg fik sagt til lægen den dag )

hvornår kan du teste for graviditet??

ok

det er nemlig det...

det er sgu hårdt

synes ikke han kan være det bekendt

så derfor prøver vi selv, selv om han frarådes os det pga for mange æg

jeg kan teste den 12 dec ca

hvad med dig hvordan gik det fik du en fjernet og hvor langt er du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.