Av min babs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

LineD

Tusind tak for svar allesammen!

Ja der bliver stadig ammet på højtryk herhjemme, og lader dem også luft tørre, men alligevel klæber såret sig fast i ammeindlæget, og "river" ligesom såret lidt op inden hver amning, så det gør det naturligvis ikke bedre, jeg har set lidt på ammebrikker, men er så bange for han så ikke vil tage brystet igen når det er helet lidt, i går aftes måtte jeg malke lidt ud og give ham af en kop, da det bare var en stor sårskorpe, på højre bryst... GYS - jeg ser frem til det bliver bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

pusling30

Hej Line. Først et stort tillykke med din guldklump, hvor er han dog dejlig, dernæst, mht til dine ømme vorter, har du så prøvet e-vitaminsalve? Det smører du på efter ammningen, og tørre så bare lige resterne af inden næste amning,. Salven brugte jeg selv ved ømme vorter da jeg ammede min anden søn, vorterne var sprunkne og det gjorde virkeligt smerteligt ondt, men salven, helede vorterne hurtigt.. Det er en mulighed at prøve, hvis du ikke allerede har prøvet det!

Knus fra Anja

Anmeld

7. december 2009

LineD

Pusling30 skriver:

Hej Line. Først et stort tillykke med din guldklump, hvor er han dog dejlig, dernæst, mht til dine ømme vorter, har du så prøvet e-vitaminsalve? Det smører du på efter ammningen, og tørre så bare lige resterne af inden næste amning,. Salven brugte jeg selv ved ømme vorter da jeg ammede min anden søn, vorterne var sprunkne og det gjorde virkeligt smerteligt ondt, men salven, helede vorterne hurtigt.. Det er en mulighed at prøve, hvis du ikke allerede har prøvet det!

Knus fra Anja

Tusind tak Vi er også glade for ham!

Har netop idag købt Panthenol salve og ammebrikker, snakkede lige med SP'en, jeg var bare så ulykkelig, blodet rendte bare fra den ene babs!

Hvis ikke Panthenol salven virker vil jeg da klart prøve med E-vitamin salven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.