Så kom min lille Loke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

Mathilde

Han er da bare lækker Stort tillykke med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Tusind tak for alle jeres lykønskninger.

Han er en nem lille en at starte ud med. De eneste problemer vi har haft er ammeproblemer som skyldtes en overproduktion af mælk lige da det løb til, samt at han klasker tungen op i ganen, så vi var indlagt et lille døgns tid, så vi kunne få rettet op på det. Nu går det så meget bedre med malkemaskine og suttebrik.

Tjuls: Jeg kan se du også har en lille Loke.  Ja, det er et smukt navn som 251 hedder i Danmark. Ikke mange endnu, men det ser ud til at være stigende i popularitet.

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke God fødselsdag han valgte...

Anmeld

6. december 2009

DK

Ejjj hvor er han dejlig!!

Stort tillykke med ham!!

Anmeld

6. december 2009

Camilla_a

Han er en nem lille en at starte ud med. De eneste problemer vi har haft er ammeproblemer som skyldtes en overproduktion af mælk lige da det løb til, samt at han klasker tungen op i ganen, så vi var indlagt et lille døgns tid, så vi kunne få rettet op på det. Nu går det så meget bedre med malkemaskine og suttebrik.

Tjuls: Jeg kan se du også har en lille Loke.  Ja, det er et smukt navn som 251 hedder i Danmark. Ikke mange endnu, men det ser ud til at være stigende i popularitet.

Mange gange tillykke med din lille dreng

/Camilla også med en Loke Og en Frey (som også er et nordisk gude navn)

Anmeld

6. december 2009

mek-83

Mange gange tillykke med din dejligt lille dreng

Anmeld

6. december 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Tark..

Zafir: Hvad skete der da den 29. november ellers ?

Camilla: Frej er også et super smukt navn.  Jeg kan se at vores kærester også hedder det samme. Det er da ret pudsigt.

Anmeld

6. december 2009

Camilla_a

RGN skriver:

Tark..

Zafir: Hvad skete der da den 29. november ellers ?

Camilla: Frej er også et super smukt navn.  Jeg kan se at vores kærester også hedder det samme. Det er da ret pudsigt.

Hehe jadet er da lidt sjovt

Anmeld

6. december 2009

Tjuls

Det lyder som om det går godt.. Er i ved at falde til, som 3?

Uha.. Tror kun der var 11 der hed det, da Loke blev født (ifl den der side man kunne se det).. Så det stiger hurtigt.. Men det er flot ja

Anmeld

6. december 2009

nynne-l

tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.