Kronisk sygdom...:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Fines mor

Zafir skriver:

Altså - ja... Intet er så skidt at det ikke er godt for noget.

Pis også at få en kronisk sygdom MEN - du skal være glad for at det viser sig og du ikke render rundt med det ubehandlet i mange flere år.

HELD og LYKKE og bare sig til hvis du skal brokke eller trænger til støtte eller noget!!!

Taaak skal nok brookkkkke mig, men jeg er jo ikke sådan brokketypen, jeg tager bare kampen op. ;-) Men det var svært forleden dag, da Johnny bare begyndte at spise chokolade lige foran mig. Da han så hvor ked af det jeg blev, fandt han ud af at det måske ikke lige var sådan han skulle gøre. Så han har lovet at tænke sig om fremover;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fines mor skriver:

Taaak skal nok brookkkkke mig, men jeg er jo ikke sådan brokketypen, jeg tager bare kampen op. ;-) Men det var svært forleden dag, da Johnny bare begyndte at spise chokolade lige foran mig. Da han så hvor ked af det jeg blev, fandt han ud af at det måske ikke lige var sådan han skulle gøre. Så han har lovet at tænke sig om fremover;-)

Det kan jeg godt forstå... Men fx i de mange år jeg slet ikke kunne spise hvede spurgte min mor: Skal du også have en basse, skat? NARJ, jeg skal ikke have en basse

Folk tænker simpelthen ikke over det, når de ikke selv står i det.

Men selvfølgelig kan du!! Det vil være rigtig fedt, når din krop har klaret det bagefter

Anmeld

6. december 2009

Fines mor

Zafir skriver:

Det kan jeg godt forstå... Men fx i de mange år jeg slet ikke kunne spise hvede spurgte min mor: Skal du også have en basse, skat? NARJ, jeg skal ikke have en basse

Folk tænker simpelthen ikke over det, når de ikke selv står i det.

Men selvfølgelig kan du!! Det vil være rigtig fedt, når din krop har klaret det bagefter

Nej de tænker ikke så meget over det, men man må jo forsøge at hjælpe dem. Heldigvis har jeg ikke altid rygrad som en regneorm, ellers kunne det da gå helt galt. ;-) Basser er også afskaffet her!

Så opskrifter på gode grovbrød søges;-))) Gerne koldthævet med en masse kerner.

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fines mor skriver:

Nej de tænker ikke så meget over det, men man må jo forsøge at hjælpe dem. Heldigvis har jeg ikke altid rygrad som en regneorm, ellers kunne det da gå helt galt. ;-) Basser er også afskaffet her!

Så opskrifter på gode grovbrød søges;-))) Gerne koldthævet med en masse kerner.

Det skal jeg nok sende dig Ligenu ser jeg bare lige julekalender

Anmeld

6. december 2009

Tina2

Hej Helle, ja som vi skrev om idag, så håber jeg virkelig dit vægttab gør at du slipper for sukkersygen!!! Du er så skide sej med de 10 kg!!!! Thumbs up til dig, smukke

Anmeld

6. december 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

Hej Helle, ja som vi skrev om idag, så håber jeg virkelig dit vægttab gør at du slipper for sukkersygen!!! Du er så skide sej med de 10 kg!!!! Thumbs up til dig, smukke

taak søde *S* jeg vil gøre mit!!! Jeg er total i hopla og klar til kamp! Jul eller ej..... ;-))

Anmeld

6. december 2009

Tina2

Fines mor skriver:

taak søde *S* jeg vil gøre mit!!! Jeg er total i hopla og klar til kamp! Jul eller ej..... ;-))

Præcis!!! Julen er ingen hindring her heller, jeg spiser ikke alt det konfekt og fede julemad (kan ikke tåle det) så jeg SKAAAAAL bare igang og af med de der kg! Synes godt nok det sidder noget bedre fast efter 2. barn

Anmeld

6. december 2009

Fines mor

Tina2 skriver:

Præcis!!! Julen er ingen hindring her heller, jeg spiser ikke alt det konfekt og fede julemad (kan ikke tåle det) så jeg SKAAAAAL bare igang og af med de der kg! Synes godt nok det sidder noget bedre fast efter 2. barn

Mit har siddet fast siden jeg blev født ;-))))))))  hys nej nej.. !

Anmeld

8. december 2009

tumle81

Øv da også, men med god kost og motion ser det jo heldigvis ikke lige så slemt ud. Det er bare øv at få kastet sådan en i hovedet, godt at du trods det hele er ved godt mod

Jeg er med på en super kur til januar, det går rimelig nu mens jeg ammer, men skal have sat det hele på plads igen inden alt for længe. Det slasker en del på maven  Der mangler 4-5 kg endnu!!

Knus Kathrina

Anmeld

8. december 2009

Fines mor

tumle81 skriver:

Øv da også, men med god kost og motion ser det jo heldigvis ikke lige så slemt ud. Det er bare øv at få kastet sådan en i hovedet, godt at du trods det hele er ved godt mod

Jeg er med på en super kur til januar, det går rimelig nu mens jeg ammer, men skal have sat det hele på plads igen inden alt for længe. Det slasker en del på maven  Der mangler 4-5 kg endnu!!

Knus Kathrina

Du siger bare hvis du vil med på kostplan holdet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.