så er vi endelig hjemme efter en hård fødsel langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

Mira0911

christina2412 skriver:

ja jeg fødte jo vores dejlig søn på 4250 og 57 cm  lørdag d 28/11 kl 2:56 16 dage over tiden.

det var en drøj omgang. torsdag aften startede jeg med, at få en pille, mødte igen fredag morgen kl 8 fik en ny pille, blev indlagt, kl 14:30 skulle de se om min livmoder hals var udslettet, der manglede 1/2 cm, hun prikkede hul på vandet, nøj det gjorde nas. begyndte at få veer kl 16:30.

kom over på føde afd kl 19, jeg havde ikke åbnet mig en cm, så de lage ve drop. har ALDRIG oplevet noget mere smertefuldt i hele mit liv. de væltede bare ind veerene. på et tidspunkt bad jeg om den der indsprøjtning i ryggen, men narkose lægen havde ikke tid, så der gik 1 1/2 time før jeg fik den, i det tidsrum, var jeg i en anden verden, hverken min mand eller søster kunne komme i kontakt med mig, det eneste jeg tænkte var jeg dør og ser aldrig min søn, endelig fik jeg den lagt, og den virkede bare så godt, jeg kom tilbage til virkeligheden  og de undersøgte mig igen 6 cm havde jeg åbnet mig. men min lille søns hjerte begyndte, at falde, så steg det igen så faldt det igen, så kom der en overlæge, satte et eller andet på hans hovede en elektrode. kl 2:30 havde jeg åbnet mig 9 cm, men hans hjertelyd dalede igen, lægen kom igen og meddelte, at det var akut kejser snit nu, og så gik det stærkt, det var en hård oplevelse, og ja kl 2:56 er han født, men han havde det godt men var meget meget tør fordi jeg var gået de 16 dage over tiden, så vi var indlagt fra lørdag til her i torsdags, fordi han havde lidt med vejr trækningen, og han havde ikke så mange kræfter til, at sutte i starten, så har kæmpet en brag kamp for, at få amningen til, at køre. men nu er vi hjemme og alt går bare super.  

christina

Sikke en hård omgang. du kom igennem....

Dejligt at det køre som det skal...

Et stort tillykke med sønnen.... Og hvor er han bare kær... :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Winnie

Tillykke med prinsen

Sikke en omgang du var igennem, for at ende i KS  

Anmeld

5. december 2009

christina2412

UngMor83 skriver:

Tillykke med prinsen.

Din fødsel er identisk med min den første, pyha. Det hele vælter op i mig igen nu. Gik oz 16dage oger tid, men gik dog i fødsel af mig selv. Men alt gik bare galt, og det endte i aks. efter 37 timer med de ondeste veer. Min søn havde oz næsten samme str. som din: 58cm og 4460gr. En ordentlig kleppert.

Men Tillykke med mor-titlen Har prinsen fået et navn??

>> Sonja <<

ja jeg skal også til samtale der over omkring fødslen, for den har sat sig en del i mig, har grædt meget over den, og har svært ved, at tale om den til familie og venner.

håber ALDRIG for min værste fjende, at de skal gennemgå sådan en fødsel.

ja han skal hedde phillip rico holmberg  

tusind tak for de søde hilsner fra alle, det varmer

christina

Anmeld

5. december 2009

Mathilde

Stort tillykke med prinsen sikke en hård omgang! Godt at i trods det har det godt... Han ser jo dejlig ud

Anmeld

5. december 2009

LineD

Først og fremmest stort tillykke med den smukke dreng!

Og så et KÆMPEoven på den fødsel fortjener du det

Håber i er faldet godt til derhjemme og nyder trolden

Anmeld

5. december 2009

LinLin

christina2412 skriver:

ja jeg fødte jo vores dejlig søn på 4250 og 57 cm  lørdag d 28/11 kl 2:56 16 dage over tiden.

det var en drøj omgang. torsdag aften startede jeg med, at få en pille, mødte igen fredag morgen kl 8 fik en ny pille, blev indlagt, kl 14:30 skulle de se om min livmoder hals var udslettet, der manglede 1/2 cm, hun prikkede hul på vandet, nøj det gjorde nas. begyndte at få veer kl 16:30.

kom over på føde afd kl 19, jeg havde ikke åbnet mig en cm, så de lage ve drop. har ALDRIG oplevet noget mere smertefuldt i hele mit liv. de væltede bare ind veerene. på et tidspunkt bad jeg om den der indsprøjtning i ryggen, men narkose lægen havde ikke tid, så der gik 1 1/2 time før jeg fik den, i det tidsrum, var jeg i en anden verden, hverken min mand eller søster kunne komme i kontakt med mig, det eneste jeg tænkte var jeg dør og ser aldrig min søn, endelig fik jeg den lagt, og den virkede bare så godt, jeg kom tilbage til virkeligheden  og de undersøgte mig igen 6 cm havde jeg åbnet mig. men min lille søns hjerte begyndte, at falde, så steg det igen så faldt det igen, så kom der en overlæge, satte et eller andet på hans hovede en elektrode. kl 2:30 havde jeg åbnet mig 9 cm, men hans hjertelyd dalede igen, lægen kom igen og meddelte, at det var akut kejser snit nu, og så gik det stærkt, det var en hård oplevelse, og ja kl 2:56 er han født, men han havde det godt men var meget meget tør fordi jeg var gået de 16 dage over tiden, så vi var indlagt fra lørdag til her i torsdags, fordi han havde lidt med vejr trækningen, og han havde ikke så mange kræfter til, at sutte i starten, så har kæmpet en brag kamp for, at få amningen til, at køre. men nu er vi hjemme og alt går bare super.  

christina

TIllykke med ham!

16 dage før tiden??? Så er det ikke så mærkeligt han er 8 cm og et helt kg større end min var (født 15 dage før!) Sikke en basse :-)  Godt klaret - ærgerligt det skulle ende med kejsersnit...

Anmeld

5. december 2009

prettybutterfly

Wow lyder godt nok som en hård omgang at få ham ud! Men godt han kom ud til sidst og havde det godt! Og endnu bedre at det går så godt nu!

Tusind gange tillykke med ham

Anmeld

5. december 2009

TbCp

christina2412 skriver:

christina

Puha det lyder godt nok som en drøj omgang! Men du fik din dejlige søn ud af det

Tillykke med ham

Anmeld

5. december 2009

nynne-l

tillykke med ham

Anmeld

7. december 2009

benthe :-)

tillykke med ham søde.. hvor er han sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.