christina2412 skriver:
ja jeg fødte jo vores dejlig søn på 4250 og 57 cm lørdag d 28/11 kl 2:56 16 dage over tiden.
det var en drøj omgang. torsdag aften startede jeg med, at få en pille, mødte igen fredag morgen kl 8 fik en ny pille, blev indlagt, kl 14:30 skulle de se om min livmoder hals var udslettet, der manglede 1/2 cm, hun prikkede hul på vandet, nøj det gjorde nas. begyndte at få veer kl 16:30.
kom over på føde afd kl 19, jeg havde ikke åbnet mig en cm, så de lage ve drop. har ALDRIG oplevet noget mere smertefuldt i hele mit liv. de væltede bare ind veerene. på et tidspunkt bad jeg om den der indsprøjtning i ryggen, men narkose lægen havde ikke tid, så der gik 1 1/2 time før jeg fik den, i det tidsrum, var jeg i en anden verden, hverken min mand eller søster kunne komme i kontakt med mig, det eneste jeg tænkte var jeg dør og ser aldrig min søn, endelig fik jeg den lagt, og den virkede bare så godt, jeg kom tilbage til virkeligheden
og de undersøgte mig igen 6 cm havde jeg åbnet mig. men min lille søns hjerte begyndte, at falde, så steg det igen så faldt det igen, så kom der en overlæge, satte et eller andet på hans hovede en elektrode. kl 2:30 havde jeg åbnet mig 9 cm, men hans hjertelyd dalede igen, lægen kom igen og meddelte, at det var akut kejser snit nu, og så gik det stærkt, det var en hård oplevelse, og ja kl 2:56 er han født, men han havde det godt men var meget meget tør fordi jeg var gået de 16 dage over tiden, så vi var indlagt fra lørdag til her i torsdags, fordi han havde lidt med vejr trækningen, og han havde ikke så mange kræfter til, at sutte i starten, så har kæmpet en brag kamp for, at få amningen til, at køre. men nu er vi hjemme og alt går bare super. 
christina
Sikke en hård omgang. du kom igennem....
Dejligt at det køre som det skal...
Et stort tillykke med sønnen.... Og hvor er han bare kær... :O)