Robotstøvsuger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2009

Marco2

Hej piger.

Vi vil ha' en robotstøvsuger. Men er lidt i tvivl om hvilken. Er der nogen af Jer der har én? Eller har erfaring med én? Eller kender nogen der har?

AG - på vej til at få "hushjælp"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Muffinmus

hm, næ, har ikke hørt ret meget godt om dem faktisk... jo hvis man har et meget stort hjem med store stuer uden ret mange møbler....men ellers kører de bare ind i ens ting hele tiden, Min veninde havde en og hun gad den ikke fter 2 mdr, den lavede små buler i hendes lidt finere ting, fik smadret en vase og hun skulle fjerne ALT fra gulvet på forhånd, + stille stole op på bordet osv hver gang

Anmeld

5. december 2009

Siber

Nej desværre har vi ikke en selv, men min veninde havde en (som hendes datter har ødelagt) ved desværre ikke hvilket mærke de havde, men kun at de var glade for den.

Knus Siber

Anmeld

5. december 2009

Anja

Ja, gad også godt høre gode erfaringer med en robotstøvsuger, for tanken er da mega god ! Bare lige sætte den til om morgenen og så er der støvsuget, når man kommer hjem fra job

Anmeld

5. december 2009

Marco2

To piger fra min mødregruppe irl har en og de er begge mægtigt glade for den. Sætter den igang om morgenen når de går og så er der støvsuget når de kommer hjem. De skal dog stadig støvsuge grundigt en gang imellem, men alt det der små"grus" der hurtigt kommer med hund og børn er væk. Som de siger, nu kan man gå på bare fødder uden at have strandfølelse. 

Vi har trægulve overalt, og ikke en masse ting stående som kan gå i stykker eller den skal udenom. Stolene op på bordet og igang, bette ven...

Så vi skal helt sikkert have én. Spørgsmålet er bare hvilken...

AG - med maskimekanisk hushjælp

Anmeld

5. december 2009

Helle30

Jeg synes jo også, det lugter af fritid, og jeg vil også gerne have én. Hvis man bor i lejlighed skal man lige huske at fortælle naboen, at det er en robot og ikke en tyv, der lister rundt i løbet af dagen, har jeg hørt en historie om (politiet kom og brasede døren ind osv.)

Nå, men mine svigerforeller har sådan én, og de er glade for den. Aner ikke hvilket mærke det er, men vil da lige høre dem ad. MEN man er nød til at indrette hjemmet, så den ikke kører fast. Det har været deres store problem: Lave sofaer, hjørner med bordben osv.

- Helle, der godt gad sådan en fætter. Og den må meget gerne løbe mange gange rundt om min seng...

Anmeld

5. december 2009

Tynen

Har ikke selv en... Føler mig dog lidt som en engang imellem

Anmeld

5. december 2009

Helle30

Tynen skriver:

Føler mig dog lidt som en engang imellem

Damn good wending. I can garanteret use that allready igen tomorgen

- Solen er indsat fordi jeg synes det er så synd for den, at den stort set aldrig bliver brugt.

Anmeld

5. december 2009

Tynen

Damn good wending. I can garanteret use that allready igen tomorgen

- Solen er indsat fordi jeg synes det er så synd for den, at den stort set aldrig bliver brugt.

Ja, that must you nok say da!
Slyng du bare!

Anmeld

7. december 2009

Nadi

Black ninja skulle vist være ret god har jeg hør ellers har wupti en der hedder Roomba eller sådan et eller andet.

Jeg vil nemlig også gerne have sådan en støvsuger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.