Pakke pusletasken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

forår

Jeg havde ikke nået at pakke tasken da jeg troede jeg havde tid, men fødte 3 uger før tid. Jeg fik dog pakket en taske mens vandet sev ud af mig

Det jeg manglede var.

-en million spænder og elesikker til håret, jeg svedte som et svin og var ved at gå amok over mit hår der klisterede til mit ansigt!

--ja også glemte jeg en hårbørst i farten..

underdele altså bukser/ nederdele el lign. da hospitalsskjorterne var pænt korte sys jeg, så det var rart at ha noget på når man rendte rundt på barselsgangen.

-Ja også havde jeg mit vækkeur med(fik det leveret senere) det gjorde mig nytte, da jeg skulle vække hende hver 3. time og jeg skulle fører statestik over hver enkelt amning, altså starttid og længden på amningen. Så det var rart at jeg kunne nøjes med at se på det, for jeg fik altid sat mig så jeg ikke kunne nå min telefon for at se på klokken!

Mvh

Dea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

millesofie

Hej

Jeg har ikke lige læst så meget af hvad de andre har skrevet men jeg kan fortælle hvad jeg selv har pakket i min pusletaske + min egen taske

2 sæt tøj

1 body

1 par strømper

1 kyse

1 par futter

1 varm trøje

2 stofbleer +3 klemmer 1 rulle rispapir(jeg bruger stofbleer)

1 svøb

1 sut

1 baby olie (prøve eksemplar)

til mig

1 bog

2 leggings

2 mormor trusser

1 amme bluse

1 løs bluse

kamera

papir + blyant

sutsko

2 strømper

1 gul lyskæde på batterier

Jeg ved godt jeg har pakket meget, men det er meget vigtigt for mig at det bliver et hyggeligt besøg på hospitalet, så man har noget godt og rart at tænkte tilbage på

Mvh Mille-Sofie 39+6

Anmeld

5. december 2009

Maise

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg har skrevet næsten alt ned i har skrevet og vil så i løbet af weekenden pakke tasken. Vil gerne være i god tid med den, hvis det pludselig skal gå stærkt.

Kast endelig flere råd på tråden, jeg æder det hele rådt

Anmeld

5. december 2009

TbCp

Maise skriver:

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg har skrevet næsten alt ned i har skrevet og vil så i løbet af weekenden pakke tasken. Vil gerne være i god tid med den, hvis det pludselig skal gå stærkt.

Kast endelig flere råd på tråden, jeg æder det hele rådt

Det er rart at være i god tid... jeg pakkede min allerede i uge 28 da jeg blev indlagt pga risiko for for tidlig fødsel. Så da jeg kom hjem pakkede jeg den straks. Og fik så brg for den i uge 35 så det var fint den var pakket.

Husk forøvrigt oplader til telefon og kamera

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.