I eftermiddags da jeg kører mod Viborg for at hente Oliver fra dp'en, er jeg ved at køre nogle cyklister ned som krydser vejen, fordi mine bremser ikke virker 
Jeg går total i panik og ryster og må virkelig koncentrere mig for ikke at tude 
Jeg får bilen ind på en p-plads i en lille forstads-by til Viborg og her holder jeg så og får ringet til Dennis, min far, mekanikeren, Falck, min svigerinde og dp'en.
Jeg forklare Falck-damen hvor jeg holder henne og hvor min bil skal køres hen. Jeg siger højt og tydeligt navnet på min mekaniker, hans adresse og navnet på hans værksted.
Dennis skal som skrevet på fættertur i Aalborg imorgen, og hans jakke er i bilen. Han kører så hen til vores mekaniker for at hente den, men kan konstatere at bilen ikke holder der. Han kører så der hen hvor jeg efterlod den, men der står den heller ikke
Jeg ringer så til Falck og får at vide at den er blevet bragt et helt andet sted hen!! Så nu kan Dennis ikke få fat i sin jakke og jeg skal nå at ringe til det autoværksted hvor den holder, så de ikke begynder at lave den, hvis de har åben imorgen. Men Falck-damen fik besked på at de måtte få den bragt til det rette sted med det samme! Hun ville få den flyttet, men det kunne ikke blive før værkstedet åbnede.
Så jeg fik lige en pose godt og blandede følelser for en 10'er!
Nu er jeg godt træt i hovedet og har stadig 1000 ting der skal ordnes.
Anmeld