über skod eftermiddag/aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Nadi

I eftermiddags da jeg kører mod Viborg for at hente Oliver fra dp'en, er jeg ved at køre nogle cyklister ned som krydser vejen, fordi mine bremser ikke virker

Jeg går total i panik og ryster og må virkelig koncentrere mig for ikke at tude

Jeg får bilen ind på en p-plads i en lille forstads-by til Viborg og her holder jeg så og får ringet til Dennis, min far, mekanikeren, Falck, min svigerinde og dp'en.

Jeg forklare Falck-damen hvor jeg holder henne og hvor min bil skal køres hen. Jeg siger højt og tydeligt navnet på min mekaniker, hans adresse og navnet på hans værksted.

Dennis skal som skrevet på fættertur i Aalborg imorgen, og hans jakke er i bilen. Han kører så hen til vores mekaniker for at hente den, men kan konstatere at bilen ikke holder der. Han kører så der hen hvor jeg efterlod den, men der står den heller ikke  

Jeg ringer så til Falck og får at vide at den er blevet bragt et helt andet sted hen!! Så nu kan Dennis ikke få fat i sin jakke og jeg skal nå at ringe til det autoværksted hvor den holder, så de ikke begynder at lave den, hvis de har åben imorgen. Men Falck-damen fik besked på at de måtte få den bragt til det rette sted med det samme! Hun ville få den flyttet, men det kunne ikke blive før værkstedet åbnede.

Så jeg fik lige en pose godt og blandede følelser for en 10'er!

Nu er jeg godt træt i hovedet og har stadig 1000 ting der skal ordnes.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

BK

Ja øv rigtig sur bagdel...

Det er da træls at man ikke kan stole på at de laver tingene rigtigt når man så udtrykkeligt giver dem besked på hvor den skal hen...

Men det er da altid noget at du slap med skrækken med hensyn til de børn...

Anmeld

5. december 2009

Mary

Hold da op! Det var da ikke særlig smart af Falck! Håber det løser sig så han kan få sin jakke, og så håber jeg ikke dine bremser laver samme nummer igen 

Anmeld

5. december 2009

Muffinmus

æv da, sikke de fik klodset idet...Håber det bare var ensmutter.

Har selv prøvet at mine bremser svigtede i et sving ned af bakke.....kæft jeg blev ræd og svingede håndbremsen inden jeg bragede ind i en bro. Men bremserne fejlede mæreklig nok ikke ngoet og det skete ikke igen??

Anmeld

6. december 2009

Nadi

Klock skriver:

Men det er da altid noget at du slap med skrækken med hensyn til de børn...

Hvilke børn???

Anmeld

7. december 2009

BK

Nadi skriver:

Hvilke børn???

Jeg fik læst cykelister som børn... Det var dem jeg mente at det var godt at du "kun" var lige ved at køre dem ned, men ikke gjorde det...

Anmeld

7. december 2009

Nadi

Klock skriver:

Jeg fik læst cykelister som børn... Det var dem jeg mente at det var godt at du "kun" var lige ved at køre dem ned, men ikke gjorde det...

Okay for det var voksne mænd. Så blev lidt sure på dem over at de var så skødesløse bare sådan at cykle frem og tilbage.

Men havde nok været mere forskrækket hvis det var et barn! Puha bare tanken om hva der kunne være sket gør mig dårlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.