ARGHHH!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. april 2008

Nadi

Har lige haft ringet til pladsanvisningen for at høre, hvornår vi kunne forvente at få noget at vide om hvornår og hvor Oliver skal hen i DP. Jeg fik så det svar at ca en måned inden og det var så i lørdags der var en måned til at han skal starte. Og så sagde hende jeg snakkede med at de skulle holde møde imorgen og så ville de se hvad de kunne gøre, men de havde jo ikke så mange pladser for tiden :-o For Satan i helved noget pis og L... >( Hvofor kan man ikke bare få klar besked og hvorfor i al verden kan de ikke bare få fingeren ud og så få styr på de DP'er og få noget ordentligt struktur i deres system (?) Ej, er virkelig frustret lige nu. Hva fanden skal jeg lige forberede mig på?? Jeg skal til at søge et "sommerjob" inden jeg skal starte i skole, men det kan jeg jo ikke så godt når jeg ikke aner hvem der skal/kan passe min søn. Det job jeg så skal starte på er heldigvis kun en gang om ugen og så kan jeg selv vælge vagter til og fra, men det er kun imens jeg kører Oliver ind i DP'en det skal være sådan. [rød]ARGHHH!!![/rød] -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

Tynen

Tror faktisk at selve systemet er fint nok - Det er bare de folk der sidder bag det der er sløve i optrækket!

Jeg har kæmpet i 1½ mdr. for at få klar besked om en plads jeg kunne BRUGE til noget (Dvs. en der åbner sent og lukker sent) og først 13 dage før jeg skal bruge pladsen, fik jeg en plads med tidligt åben og tidligt luk?!! Derudover var pladsen først ledig 19. maj - Jeg skulle så bruge den allerede 1. maj!
What the fuck!!

Det endte med jeg gik derop og talte med MEGET STORE bogstaver!
Alle mine opringninger den sidste mdr´s tid var jo åbenbart ikke til nogen nytte!
De kunne aldrig tage stilling til noget i telefonen og lovede at ringe tilbage, hvilket de aldrig gjorde de 3 gange de lovede det.

Jeg var SÅ rasende deroppe!!

Sagde at jeg ikke syntes de kunne tillade sig 13 dage før at give mig en plads jeg ikke kunne bruge! At jeg var ved at få dårlige nerver over det system, og gik med ondt i maven over det!
Jeg har trods alt søgt efter en plads siden hun var 4 uger gammel, så de har sgu haft 9 mdr. til det!

Hun blev ved med at sige at de jo også var presset osv., men det kan jeg jo bare ikke bruge til noget som helst!
Jeg har jo også en chef, der vil vide om jeg rent faktisk kan komme tilbage på mit arbejde! (Arb.tider kan ikke ændres jo)

Gik derfra med i vrede med blussende kinder og var lige på nippet til at tude af raseri - Hun forstod mig overhovedet ikke, følte jeg.

MEN sørme så - 2 dage efter fik jeg en opringning fra hende med en ledig plads med åbent til 1640 fra d. 5 maj!!

Hvor kommer den plads lige pludselig fra, tænker man så!

Ja, det er sgu et helvede det pasnings"garanti" - Man kan jo ikke bruge det til noget!

Synes ærlig talt du skal tage derop - Det var det eneste der virkede for mig!

Sikke en lang smøre - Men jeg har SÅ mange aggresioner over det, kan jeg mærke :$

Trine - Der BURDE gøre rent istedet for at sidde her..

Anmeld

23. april 2008

ka li ja

ps, nu kan det måske også ha noget at gøre med det her strejke halløj. nu skal dp jo også til at med har jeg hørt...

ikke for at undskylde kommunen for dem har jeg ikke en skid til overs for!!!!!!

Anmeld

23. april 2008

Mie A

ka li ja skriver:

ps, nu kan det måske også ha noget at gøre med det her strejke halløj. nu skal dp jo også til at med har jeg hørt...

ikke for at undskylde kommunen for dem har jeg ikke en skid til overs for!!!!!!

hov hov... ikke alle på kommunerne er sådan... :D

Mie - som har arbejdet på en kommune i nogle år.

Anmeld

23. april 2008

Marco2

Jamen du kan jo da få en plads. Det er mere end jeg kan. Jeg har søgt plads pr. 1/2-08 og det er efterånden nogle måneder siden, Og jo, vi har pladsgaranti, men den er jo ikke mere værd end det papir det er skrevet på... SÅ jeg skulle være startet på job den 1. februar..... Den inst jeg har søgt som 1. prior tager først børn ind til december!!!!! Men på garanti'en kan jeg jo ikke selv vælge. Og når jeg ringer på pladsanvisningen henviser de bare til at jeg har mulighed for at søge mere orlov..... At jeg ikke endnu har udtømt alle mine muligheder for orlov. De kan ikke engang sige om vi kan forvente at få en plads efter sommerferien!!!!!!!!! Og der er hun altså ! år!!!!!! Så spørg lige om jeg er frustreret!!!!! AG

Anmeld

23. april 2008

Rasmine

M2: Har du overvejet at hyre en person til at passe hende hjemme midlertidigt?
-Mener der findes tilskudsordninger.
Så kunne der også blive lavet lidt derhjemme, mens mutti er på works!
:D

Anmeld

23. april 2008

Marco2

Mebach skriver:
M2: Har du overvejet at hyre en person til at passe hende hjemme midlertidigt?
-Mener der findes tilskudsordninger.
:D

Hey. Regner med at der snart flytter en fjoget viborgenser uden job herned så hun kan jobbe med mit barn......

Snakkede faktisk med én mor nede i legestuen igår, som har én til at passe sine børn. De gav 12.000,- i løn og fil de 9.000,- refunderet af kommunen. Så det bliver da enden på det hvis ikke der snart kommer en løsning mht inst... Men det er jo det der er så frustrerende. For vidste jeg bare at vi har en plads til den og den dato kan jeg jo tage mig nogle forholdsregler. Men jeg aner jo bare ikke om vi har plads til juni, juli, august eller vi skal helt hen i 2009 før der er en plads!!!!

AG - på job idag mens sviger passer Em

Anmeld

23. april 2008

Rasmine

HARH, jeg skal sgu ikke passe børn. Og slet ikke Em, stakkels barn. Spørg bare Tynen, jeg er kendt for at skrlmme livet af små piger... Men 3000.- er da heller ikke meget for at få passet barn, hund og hus? Så er det med at få meldt dem i vuggestue, og sørge for et netværk, så Em kommer til at være sammen emd andre børn, selvom hun bliver passet hjemme. -Synes da det er værd at overveje, det er jo bare midlertidigt. (Vuggestue/DP koster nærmest det samme, og dp'ern kmmer jo ikke hjem og støvsuger, vel??)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.