Tror faktisk at selve systemet er fint nok - Det er bare de folk der sidder bag det der er sløve i optrækket!
Jeg har kæmpet i 1½ mdr. for at få klar besked om en plads jeg kunne BRUGE til noget (Dvs. en der åbner sent og lukker sent) og først 13 dage før jeg skal bruge pladsen, fik jeg en plads med tidligt åben og tidligt luk?!! Derudover var pladsen først ledig 19. maj - Jeg skulle så bruge den allerede 1. maj!
What the fuck!!
Det endte med jeg gik derop og talte med MEGET STORE bogstaver!
Alle mine opringninger den sidste mdr´s tid var jo åbenbart ikke til nogen nytte!
De kunne aldrig tage stilling til noget i telefonen og lovede at ringe tilbage, hvilket de aldrig gjorde de 3 gange de lovede det.
Jeg var SÅ rasende deroppe!!
Sagde at jeg ikke syntes de kunne tillade sig 13 dage før at give mig en plads jeg ikke kunne bruge! At jeg var ved at få dårlige nerver over det system, og gik med ondt i maven over det!
Jeg har trods alt søgt efter en plads siden hun var 4 uger gammel, så de har sgu haft 9 mdr. til det!
Hun blev ved med at sige at de jo også var presset osv., men det kan jeg jo bare ikke bruge til noget som helst!
Jeg har jo også en chef, der vil vide om jeg rent faktisk kan komme tilbage på mit arbejde! (Arb.tider kan ikke ændres jo)
Gik derfra med i vrede med blussende kinder og var lige på nippet til at tude af raseri - Hun forstod mig overhovedet ikke, følte jeg.
MEN sørme så - 2 dage efter fik jeg en opringning fra hende med en ledig plads med åbent til 1640 fra d. 5 maj!!
Hvor kommer den plads lige pludselig fra, tænker man så!
Ja, det er sgu et helvede det pasnings"garanti" - Man kan jo ikke bruge det til noget!
Synes ærlig talt du skal tage derop - Det var det eneste der virkede for mig!
Sikke en lang smøre - Men jeg har SÅ mange aggresioner over det, kan jeg mærke :$
Trine - Der BURDE gøre rent istedet for at sidde her..
Anmeld