Fantastiske nye verden - Amning :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Tut

Hej,

Jeg fik jo ikke amningen til at fungere med Noah, derfor er dette en helt ny verden for mig nu.

Og hvilken verden det er!

I dag da jeg var i bad, opdager jeg at det bare løber ud af brysterne når jeg stod med det varme vand på - Hvor sjovt

Endnu sjovere var det da Christian spurgte kort efter Nana havde spist, om brystet så var tomt nu eller om man kunne presse mere ud. Det vidste jeg jo ikke, så jeg trykkede, og ud stod en stråle, som sprøjtede helt hen på Christian's t'shirt... SHIT et grineflip vi fik - Tænk at man kan det  

Men hvad er det man skal holde sig fra af mad-/drikkevarer som går i mælken. Jeg har hørt om kaffe og stærk mad, men er der andet?

Og hvor er det nemt, men behøver jo ikke at have flasker og erstatning og varmt vand mm. med når man går ud af døren... Nu har man jo altid "madkasserne" med sig.

Hvor er det hele dog bare fantastisk

Knus Tut - der er facineret over sine bryster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Mary

Det ER altså også bare smart  Glæder mig til at opleve det igen 

Jeg har altid fået at vide at man ikke nødvendigvis skal holde sig fra noget specielt, men at man bør være obs på evt reaktioner, eller tænke over hvad man har spist hvis baby får ondt i maven Juliane reagerede fx helt vildt på appelsiner, men jeg har sagtens kunne drikke sodavand og spise jordbær fx. Kan huske vi lige var kommet hjem fra sygehuset med Juliane og jeg anede ikke en skid, og så havde vi en pose M&M's med peanuts i, og jeg turde ikke smage dem pga nødderne.....så  måtte lige ringe rundt inden og  forhøre mig lidt  

Knus Maria - med hikkende baby i maven 

Anmeld

4. december 2009

ivfmarie

Ihhh Tut... Babser er bare en fantastisk ting! Jeg bemærkede ikke nogen sammenhæng mellem bestemte fødevarer og ondt i babymaver... Men du bør nok holde lidt igen med snapsen til julefrokosten

Marie - glad for at Tut er glad for Tuts babser!

Anmeld

4. december 2009

Joan ( Smallie )

Anne brød sig bestemt ikke om jordbær og nødder.

Men de ting var Niels helt ligeglad med.

Min jordmor sagde til mig at de ting du har spist mens dui har været gravid buirde de kunne tåle. Og ved mig har det passet meget godt. Spiste jo masser af jordbær inden Niels komud men gjorde jeg ikke med anne. Den er jeg gået lidt efter og ellers er der ikke andet end at prøve sig frem.

Og tillykke med ammingen det er bare fedt at det lykkes den her gang.

Anmeld

4. december 2009

Stumpen

Nu ammer jeg ikke, men min søster oplevede at æblejucie ikke var det bedste, men vil tro at det er forskelligt fra person til person..

Anmeld

4. december 2009

Lene76

Rødkål..... det ku viktors mave ik klare. har osse hørt om jordbær men han er kun blevet påvirket ved rødkålen.

dejlit det går så godt med Amningen, kan huske at jeg 2 gang havde så jeg overvejde at melde mig på sygehuset men udmalket mælk. så hvordan blir det ik 3 gang hehe.......

Anmeld

4. december 2009

Nadi

Åh jeg håber sådan at det også kommer til at fungere for mig den her gang!! Og hvor fylder du mig med håb lige nu  

Jeg tror bare du skal holde dig fra de ting der kan giver gas i maven eller hurtig mås. Der er en masse restrektioner og gode råd, men tror altså mest på at man selv skal finde ud af det, og prøve sig frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.