Pottetræning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. december 2009

BK

Ja det er jo noget vi gerne vil gøre lidt i... Men min kære datter vil kun sidde på den....

Hun kommer stormene og siger Pot Pot og vi skynder os op på potten... 3 minutter senere gider tøsen ikke side der mere og vil have ble på (hvilket hun også får), men 5 min senere kan vi gå op og skifte hende for så har hun lavet Puha Ble (som hun selv siger)...

Hvad gør vi galt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Joan ( Smallie )

Klock skriver:

Ja det er jo noget vi gerne vil gøre lidt i... Men min kære datter vil kun sidde på den....

Hun kommer stormene og siger Pot Pot og vi skynder os op på potten... 3 minutter senere gider tøsen ikke side der mere og vil have ble på (hvilket hun også får), men 5 min senere kan vi gå op og skifte hende for så har hun lavet Puha Ble (som hun selv siger)...

Hvad gør vi galt???

Ingen ting hun er bare ikke helt klar endnu. Hun er godt klar over der sker noget men ikke helt hvad endnu. Tror bare i skal blive ved med at sætte hende på potten og måske sige til hende hun skal presse, det gør vi nogen gange med Niels og så laver han.

Men det var hvad jeg ville gøre. Niels skider lige så tit i bleen som på toilet endnu.

Anmeld

4. december 2009

ivfmarie

JEG TROR IKKE i GØR NOGET FORKERT... hov caps.

Jeg tror at det er meget vigtigt at det foregår præcis som ungerne selv har lyst til. Hvis der kommer "tvang" ind i legen, så stopper det sjove med det samme.

Her er Malte, lissom Laura, begyndt at be om at komme på potten - dog uden at der sker en hel masse, men vi roser ham alligevel, IKKE noget med at presse ham til at "gøre sig færdig" - heller ikke selv om vi ved at den ægte aflevering havner i den rene ble efter 2 minutter. Jeg går ud fra at han fanger fidusen snart... det gjorde storesøster, og hun blev blefri på 14 dage.

Marie - nostalgisk ved gensyn af Sonny Souffle Chok Show!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.