mit mini kage kursus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Susan1978

haha

En af mine kollegaer ville så gerne lære hvordan man laver det der pynt halløj på kager, så vi havde aftalt at jeg tog med hende hjem igår også gik vi ellers i krig..

hun mente selv hun var helt ved siden af og ikke kunne finde ud af det, men jeg synes faktisk hun klarede det fint.

Synes i skal se hendes resultater..  hun har selv lavet det meste.

Jeg har lavet æsels hoved og 2 af roserne shreck´s hænder og vest...  eller har jeg kun guidet hende.. og hjulpet med at lime.

Men det stopper ikke her, nu er der selvfølgelig flere der vil lære det... så engang efter nytår skal jeg lave en "kageaften" efter fyraften og vise dem der tilmelder sig hvordan man  gør....  hvorfor kan man ikke lære at sige NEJ... haha ej det er ok, men der er jo meget arbejde i det. Men de kommer dælme til at bage deres egne kager og tage med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Tynen

Suuuuuper fed kage I har fået bikset sammen

Det bliver da spændende med sådan en kageaften..
Selvom der er meget arbejde i det bliver det sikkert ski´ hyggeligt!

Anmeld

4. december 2009

linemus

Skide flot

Anmeld

4. december 2009

Nadi

Hvornår holder du så et for os som absolut ikke er cårnye og gerne vil lære at lave de der kager 

Men det er en super flot kage, og er da helt imponeret over det hvis det er første gang hun prøver det. Så kan det være der alligevel er håb forude for os andre (MIG).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.