INFO søges... Han ligger forkert derinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

maria_wlt

quity skriver:

Ja jeg vil også krydse fingre for jer. Men tror på at han sagtens kan nå det. Det er ej sikkert du selv mærker det hvis han vender sig. Men vil de (lægerne) ikke prøve at vende ham

Nej de vil ikke prøve at vende ham...(fik foretaget en fosterreduktion i uge 19, og den anden er stadig derinde) Så derfor vil de ikke til at rykke i mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

quity

Nej de vil ikke prøve at vende ham...(fik foretaget en fosterreduktion i uge 19, og den anden er stadig derinde) Så derfor vil de ikke til at rykke i mig.

Okay det kan jeg godt se. Krydser alt hvad jeg har for at han vender sig. Det skal han nok gøre...

Anmeld

5. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

min søn lå med numsen nedaf, og den var sunket godt ned, han kom til verden ved ks. jeg ville ikke have at de førsøgte at vende ham, da det ku komme til at være meget ubhageligt for både mig og bebsen.

min lille dreng i maven nu, ligger med hovedet nedaf og har gjort det hele tiden, så håber på at ku føde selv. håber ikke han når at vende sig lige inden..

knus karina 30+4

Anmeld

5. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Mumto3 skriver:

-og husk lige at du rent faktisk har et VALG. Jeg ved godt at de som standart anbefaler et KS, men det er op til dig at vælge at tage imod det tilbud eller at prøve at føde selv! Der er MASSER af børn der bliver født hver eneste dag i danmark der ligger med numsen nedad. Det er på alle de børn hvor de ikke har opdaget at de ligger forkert. De andre tager de ud med kejsersnit, med mindre moderen ønsker at føde selv.

Så overvej det lige....det er jo 100% op til dig. Det er helt fint hvis du vælger Ks, jeg synes bare du skal være bevist om at det faktisk er et valg.

HEld og lykke med det!

Min den første lå også med numsen nedaf og jeg fik tilbud KS. Jeg sagde nej tak, og da jeg så skulle føde.....ja, så havde han sørme vendt sig!!!

I kolding fraråder de stærkt at førstegangs fødende hvis barn ligger i UK at selv at føde.

Frederic lå på tværs, så havde ikke noget valg. Selv ved ks måtte de bruge sugekop, han havde lagt med hovedet godt gemt under mine riben - hele vejen igennem.

Anmeld

5. december 2009

Mumto3

Frederic's moar skriver:

I kolding fraråder de stærkt at førstegangs fødende hvis barn ligger i UK at selv at føde.

Frederic lå på tværs, så havde ikke noget valg. Selv ved ks måtte de bruge sugekop, han havde lagt med hovedet godt gemt under mine riben - hele vejen igennem.

Det tror jeg faktisk at de gør de fleste steder. I følge statistikken, så ender ca halvdelen af alle fødsler med barn i UK med et akut KS, og det er jo fra hospitaltes side meget nemmere at planlægge vagter udfra planlagte KS; og det er den primære grund for at anbefale et planlagt KS.

Risikoen for at føde et barn i UK og en planlagt KS er stort set det sammen så det er lige 'sikkert'.

Det er selvfølgelig en helt anden sag når barnet ligger på tværs. (høj tværstand). Min søn (ham som lå i UK men vendte sig) lå i dyb tværstand, men jeg fødte ham vaginalt, hvor de med sugekop roterede ham op.

Det lyder vildt at de måtte bruge sugekop til et KS. Hvor satte de koppen på?

Anmeld

5. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Mumto3 skriver:

Det tror jeg faktisk at de gør de fleste steder. I følge statistikken, så ender ca halvdelen af alle fødsler med barn i UK med et akut KS, og det er jo fra hospitaltes side meget nemmere at planlægge vagter udfra planlagte KS; og det er den primære grund for at anbefale et planlagt KS.

Risikoen for at føde et barn i UK og en planlagt KS er stort set det sammen så det er lige 'sikkert'.

Det er selvfølgelig en helt anden sag når barnet ligger på tværs. (høj tværstand). Min søn (ham som lå i UK men vendte sig) lå i dyb tværstand, men jeg fødte ham vaginalt, hvor de med sugekop roterede ham op.

Det lyder vildt at de måtte bruge sugekop til et KS. Hvor satte de koppen på?

Har ingen ide... Så ham kun hurtigt 1 gang hvor han både havde hat og pakket ind. Senere var det manden der så ham uden tøj, da jeg lå i seng og ikke selv kunne komme op og skifte ham.

Det var noget jm fortalte, at fordi han konstant havde lagt sådan var både jeg og moderkagen formet efter det. Var ikke mange uger henne før jeg måtte side skråt på stole, sofa, i bil osv. Hver gang jeg bukked mig bare lidt kunne jeg mærke hans hoved smutte på mine riben.

Anmeld

6. december 2009

maria_wlt

Mumto3 skriver:

-og husk lige at du rent faktisk har et VALG. Jeg ved godt at de som standart anbefaler et KS, men det er op til dig at vælge at tage imod det tilbud eller at prøve at føde selv! Der er MASSER af børn der bliver født hver eneste dag i danmark der ligger med numsen nedad. Det er på alle de børn hvor de ikke har opdaget at de ligger forkert. De andre tager de ud med kejsersnit, med mindre moderen ønsker at føde selv.

Så overvej det lige....det er jo 100% op til dig. Det er helt fint hvis du vælger Ks, jeg synes bare du skal være bevist om at det faktisk er et valg.

HEld og lykke med det!

Min den første lå også med numsen nedaf og jeg fik tilbud KS. Jeg sagde nej tak, og da jeg så skulle føde.....ja, så havde han sørme vendt sig!!!

Ja jeg ved at jeg heldigvis har et valg, men ved bare ikke helt endnu hvad jeg skal vælge.

Jeg ved ikke helt om jeg kan overskue flere problemer. En ting er at han ligger forkert, men jeg skal osse føde 2 børn, hvor den ene ikke lever mere.

Der har bare været så meget de sidste måneder og nu vil jeg nok bare gerne ha ham ud så hurtigt som muligt og så problemfrit som muligt...

Anmeld

6. december 2009

Mumto3

maria_wt skriver:

Ja jeg ved at jeg heldigvis har et valg, men ved bare ikke helt endnu hvad jeg skal vælge.

Jeg ved ikke helt om jeg kan overskue flere problemer. En ting er at han ligger forkert, men jeg skal osse føde 2 børn, hvor den ene ikke lever mere.

Der har bare været så meget de sidste måneder og nu vil jeg nok bare gerne ha ham ud så hurtigt som muligt og så problemfrit som muligt...

Pyha.....det var jeg ikke lige klar over!!! Jeg læste godt at der havde været to, men nu kun var en, men jeg var ikke klar over at den anden stadig lå derinde. Det synes jeg sætter det hele i et andet lys.

Ved du hvem der ligger nederst?

Det er jo sikkert ikke noget som der er så meget erfaring inden for, da det sikkert ikke sker så tit. Har du prøvet at søge på amerikanske hjemmesider? Ofte synes jeg at der er nyttig informatilon at hente der, somom der da også er mange derover der har en helt anden holdning til fødsler end vi har herhjemme.

Held og lykke med det hele!!!

Anmeld

6. december 2009

maria_wlt

Mumto3 skriver:

Pyha.....det var jeg ikke lige klar over!!! Jeg læste godt at der havde været to, men nu kun var en, men jeg var ikke klar over at den anden stadig lå derinde. Det synes jeg sætter det hele i et andet lys.

Ved du hvem der ligger nederst?

Det er jo sikkert ikke noget som der er så meget erfaring inden for, da det sikkert ikke sker så tit. Har du prøvet at søge på amerikanske hjemmesider? Ofte synes jeg at der er nyttig informatilon at hente der, somom der da også er mange derover der har en helt anden holdning til fødsler end vi har herhjemme.

Held og lykke med det hele!!!

Den "anden" ligger ca ved min venstre lysken. Jeg ved ikke endnu om han direkte spærre for noget, men han vil jo nok komme først ud ku jeg forestille mig..

De har hele tiden sagt at den "anden" helst ikke måtte ligge sig for langt ned og spærre for den anden.. Men nu må vi se hvad de siger nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.