INFO søges... Han ligger forkert derinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.996 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. december 2009

maria_wlt

Kommer lige fra OUH.

Vores kære søn ligger med numsen nedaf... Vil så høre om nogen af jer ved hvor stor chancen der er for at han vender sig inden den 17 Dec.

For hvis han ikke vender sig så står den på KS til moar her.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

prettybutterfly

Tror desværre ik chancen er så stor for bebs vender sig nu. Min vender også med rumpen ned, og hvis ik hun har vendt sig inden på mandag skal jeg ha KS i næste uge. Tror umuligt min vender sig nu, så har indstillet mig på KS selvom jeg ellers havde glædet mig VILDT til at føde selv. Men vigtigst bebs har det godt.....

Knuser og held og lykke

Anmeld

4. december 2009

maria_wlt

prettybutterfly skriver:

Tror desværre ik chancen er så stor for bebs vender sig nu. Min vender også med rumpen ned, og hvis ik hun har vendt sig inden på mandag skal jeg ha KS i næste uge. Tror umuligt min vender sig nu, så har indstillet mig på KS selvom jeg ellers havde glædet mig VILDT til at føde selv. Men vigtigst bebs har det godt.....

Knuser og held og lykke

Han havde ellers ligget så fint og rigtigt i 33 uger...og så skal skal han selvfølgelig vende sig den lille trold

Men har også svært ved at tro at han kan nå at vende sig på 13 dage når der er ved at være så lidt plads...

Anmeld

4. december 2009

prettybutterfly

min prinsesse lavede samme narrestreger! Hun havde også ligget "rigtigt" indtil for nyligt - lover dig JM så mærkelig ud da hun opdagede hun havde vendt rundt så sent i graviditeten! Hun lå rigtigt i uge 35, og i 37 havde hun vendt rumpen nedad!!! Øv bøv, men det skal jo nok gå alligevel!

Anmeld

4. december 2009

Mor til Frederic og Freya

maria_wt skriver:

Kommer lige fra OUH.

Vores kære søn ligger med numsen nedaf... Vil så høre om nogen af jer ved hvor stor chancen der er for at han vender sig inden den 17 Dec.

Har de ikke prøvet at vende ham? Men han er nok for stor til de vil prøve og hvis han skal ud ved ks tager de ham gerne 14 +/- dage før termin.

Frederic lå på tværs til alle undersøgelser, scanninger mm. Vendes ville han ikke, så han kom ud ved pks.

Her gik det lige pludselig stærkt.

Mandag var jeg ved det sidste lægetjek og der mente hun ikke der var vand nok.

Tirsdag blev jeg scannet for fostervand og hans vægt.

Onsdag forsøgte da at vende ham.

Torsdag til infomøde om ks og han kom ud 6 dage efter.

Anmeld

4. december 2009

maria_wlt

Frederic's moar skriver:

Har de ikke prøvet at vende ham? Men han er nok for stor til de vil prøve og hvis han skal ud ved ks tager de ham gerne 14 +/- dage før termin.

Frederic lå på tværs til alle undersøgelser, scanninger mm. Vendes ville han ikke, så han kom ud ved pks.

Her gik det lige pludselig stærkt.

Mandag var jeg ved det sidste lægetjek og der mente hun ikke der var vand nok.

Tirsdag blev jeg scannet for fostervand og hans vægt.

Onsdag forsøgte da at vende ham.

Torsdag til infomøde om ks og han kom ud 6 dage efter.

Nej de vil ikke prøve at vende ham...(fik foretaget en fosterreduktion i uge 19, og den anden er stadig derinde) Så derfor vil de ikke til at rykke i mig.

Derfor vil de se om han vender sig, men det skal han nå til den 17 Dec for der bliver jeg scannet for sidste gang. (uge 38 er 23Dec)

Anmeld

4. december 2009

quity

maria_wt skriver:

Kommer lige fra OUH.

Han kan sagtens nå at vende sig. Jeg ved ikke om du er førstegangs eller flergangs fødende, er du flergangs så kan det sagtens ske lige inden fødslen.

Den jeg venter nu lå også med numsen ned ad i laaang tid og lægen (inde ved scanning i uge 36) troede ikke den ville vende sig, men da jeg jeg kom til scanning i uge 38 havde den vendt sig. Så er da sikker på chancerne er store.

Anmeld

4. december 2009

maria_wlt

Han kan sagtens nå at vende sig. Jeg ved ikke om du er førstegangs eller flergangs fødende, er du flergangs så kan det sagtens ske lige inden fødslen.

Den jeg venter nu lå også med numsen ned ad i laaang tid og lægen (inde ved scanning i uge 36) troede ikke den ville vende sig, men da jeg jeg kom til scanning i uge 38 havde den vendt sig. Så er da sikker på chancerne er store.

Jeg er førstegangs fødende...

ja så kan alting ske..SUPER...

Han har 13 dage så vi

Anmeld

4. december 2009

Mumto3

-og husk lige at du rent faktisk har et VALG. Jeg ved godt at de som standart anbefaler et KS, men det er op til dig at vælge at tage imod det tilbud eller at prøve at føde selv! Der er MASSER af børn der bliver født hver eneste dag i danmark der ligger med numsen nedad. Det er på alle de børn hvor de ikke har opdaget at de ligger forkert. De andre tager de ud med kejsersnit, med mindre moderen ønsker at føde selv.

Så overvej det lige....det er jo 100% op til dig. Det er helt fint hvis du vælger Ks, jeg synes bare du skal være bevist om at det faktisk er et valg.

HEld og lykke med det!

Min den første lå også med numsen nedaf og jeg fik tilbud KS. Jeg sagde nej tak, og da jeg så skulle føde.....ja, så havde han sørme vendt sig!!!

Anmeld

4. december 2009

quity

maria_wt skriver:

Jeg er førstegangs fødende...

ja så kan alting ske..SUPER...

Han har 13 dage så vi

Ja jeg vil også krydse fingre for jer. Men tror på at han sagtens kan nå det. Det er ej sikkert du selv mærker det hvis han vender sig. Men vil de (lægerne) ikke prøve at vende ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.