Tilflytter i Bjerringbro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

4xGreve

hc=k skriver:

Jamen ja, jeg har bil så det er ikke noget problem at komme frem og tilbage. Jeg vil meget gerne finde ud af noget hvis det er engang.

du siger bare til, det kan vi altid finde ud af, skal godt nok begynde på skole d. 11jan. men vi kan jo altid finde ud af noget alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

hc=k

WiitrioeN skriver:

du siger bare til, det kan vi altid finde ud af, skal godt nok begynde på skole d. 11jan. men vi kan jo altid finde ud af noget alligevel

Ja ja naturligvis jeg har hele dagen

Anmeld

10. december 2009

Mira0911

hc=k skriver:

Hvor ærgeligt at din barsel slutter for silkeborg er jo da tæt på

Ja det er det nemlig...

Anmeld

10. december 2009

Mira0911

hc=k skriver:

Hvor ærgeligt at din barsel slutter for silkeborg er jo da tæt på

Ja det er det nemlig...

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

Men har du bil, så er du meget velkommen heroppe en dag...

Anmeld

10. december 2009

hc=k

LouiseLarsen skriver:

Men har du bil, så er du meget velkommen heroppe en dag...

Jamen ja det har jeg så det er jo rigtig nemt. Det kan godt være jeg kommer forbi en dag hvis det er vi finder ud af sådan noget.

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

hc=k skriver:

Jamen ja det har jeg så det er jo rigtig nemt. Det kan godt være jeg kommer forbi en dag hvis det er vi finder ud af sådan noget.

Du skal være meget velkommen... Hvorfor er i flytttet?

Anmeld

10. december 2009

hc=k

LouiseLarsen skriver:

Du skal være meget velkommen... Hvorfor er i flytttet?

Min søn og jeg boede ikke sammen med hans far da vi boede i Århus, det var alt for langt for ham på arbejde og så gik forholdet i stykker. Vi elsker hinanden og har altid gjort det, derfor blev vi enige om at finde noget der lå tættere på hans arbejde her i bjerringbro og det må man sige vi gjorde. Jeg pakkede mine ting og flyttede fra alt hvad jeg kender for at være sammen med min kæreste og faren til mit barn

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

hc=k skriver:

Min søn og jeg boede ikke sammen med hans far da vi boede i Århus, det var alt for langt for ham på arbejde og så gik forholdet i stykker. Vi elsker hinanden og har altid gjort det, derfor blev vi enige om at finde noget der lå tættere på hans arbejde her i bjerringbro og det må man sige vi gjorde. Jeg pakkede mine ting og flyttede fra alt hvad jeg kender for at være sammen med min kæreste og faren til mit barn

Tror på du har taget den helt rigtige beslutning.....

Nu vil manden og jeg se håndbold, men vi skrives ved på msn....

Kram og hav en go dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.