Tilflytter i Bjerringbro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. december 2009

hc=k

Hej. Jeg er lige flyttet til Bjerringbro sammen med min kæreste og vores lille dreng. Jeg kender ikke nogle her i byen så jeg har ikke rigtig nogle at snakke med og så kan dagende godt blive lange.
Hvis nu du sidder og tænker at du gerne vil lære mig/os at kende så skriv endelig til mig.

Lidt om mig.

Jeg er hedder Henriette, er 23 år (fødselsdag d. 9 december hvor jeg bliver 23). Jeg går hjemme på barsel lige nu og når den er slut skal jeg finde mig et arbejde. Jeg er kærester med Carsten som er 23, han arbejder på grundfos. Sammen har vi Kristopher på 8 måneder ( født d. 31 marts 2009 ) en rigtig lille krutugle.

Skriv til mig hvis du har lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

hc=k

Slet ingen??

Anmeld

10. december 2009

Mira0911

hc=k skriver:

Slet ingen??

Bor i Silkeborg... Min barsel er snart slut...

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

Hvor langt er det fra Holstebro??

Jeg er en spasser til geografi, hehe.....

Ikke at det har noget at sige for mig, men hvis du gerne vil det er tæt på, så man også kan mødes, så hjælper det jo lige fedt vi bor i hver vores ende af Midt/vest jylland...

Anmeld

10. december 2009

hc=k

LouiseLarsen skriver:

Hvor langt er det fra Holstebro??

Jeg er en spasser til geografi, hehe.....

Ikke at det har noget at sige for mig, men hvis du gerne vil det er tæt på, så man også kan mødes, så hjælper det jo lige fedt vi bor i hver vores ende af Midt/vest jylland...

Der er  1 times kørsel fra Bjerringbro til holstebro, men som du siger så er det jo ligemeget.

Anmeld

10. december 2009

hc=k

MoarJ skriver:

Bor i Silkeborg... Min barsel er snart slut...

Hvor ærgeligt at din barsel slutter for silkeborg er jo da tæt på

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

hc=k skriver:

Der er  1 times kørsel fra Bjerringbro til holstebro, men som du siger så er det jo ligemeget.

Jeg går hjemme sygemeldt nu, resten af min graviditet og ja så kommer barsel jo bagefter....

Jeg er forlovet med Andreas som bliver 25 år på tirsdag, og vi har Nicklas på 2½ år, og venter os en dreng mere med termin d 10 april..... Jeg selv er 24 år gammel!

Anmeld

10. december 2009

4xGreve

hc=k skriver:

Hej. Jeg er lige flyttet til Bjerringbro sammen med min kæreste og vores lille dreng. Jeg kender ikke nogle her i byen så jeg har ikke rigtig nogle at snakke med og så kan dagende godt blive lange.
Hvis nu du sidder og tænker at du gerne vil lære mig/os at kende så skriv endelig til mig.

Lidt om mig.

Jeg er hedder Henriette, er 23 år (fødselsdag d. 9 december hvor jeg bliver 23). Jeg går hjemme på barsel lige nu og når den er slut skal jeg finde mig et arbejde. Jeg er kærester med Carsten som er 23, han arbejder på grundfos. Sammen har vi Kristopher på 8 måneder ( født d. 31 marts 2009 ) en rigtig lille krutugle.

Skriv til mig hvis du har lyst

kender bjerringbro som mine egen sokker, normalt vil jeg sige at bjerringbro efter min mening ikke er en god by og vil aldrig selv flytte dertil... jeg bor i langå ikke langt fra bjerringbro og der går tog direkte fra os og til bjerringbro, så du må da endelig sige til...

Anmeld

10. december 2009

hc=k

LouiseLarsen skriver:

Jeg går hjemme sygemeldt nu, resten af min graviditet og ja så kommer barsel jo bagefter....

Jeg er forlovet med Andreas som bliver 25 år på tirsdag, og vi har Nicklas på 2½ år, og venter os en dreng mere med termin d 10 april..... Jeg selv er 24 år gammel!

Jeg er frisk på at vi kan snakke sammen jo. Jeg kender slet ikke nogle mennesker efterhånden.

Anmeld

10. december 2009

hc=k

WiitrioeN skriver:

kender bjerringbro som mine egen sokker, normalt vil jeg sige at bjerringbro efter min mening ikke er en god by og vil aldrig selv flytte dertil... jeg bor i langå ikke langt fra bjerringbro og der går tog direkte fra os og til bjerringbro, så du må da endelig sige til...

Jamen ja, jeg har bil så det er ikke noget problem at komme frem og tilbage. Jeg vil meget gerne finde ud af noget hvis det er engang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.