Hjælp til bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Louise mortil4

ja vi træner jo med potten s¨vi næsten er ved at blive blå i hovederne, både her hjemme og i DPen, nu har vores DPer så efter spurgt buksebleer, vi var ellers begyndt at bruge de billige bleer fra Løvbjerg, men sys jo også det bliver MEGET dyrt hvis de skal ha de der pottetrænings bleer (meget lille pakke med bleer til ca det samme som en alm pakke med libero bleer på tilbud og vi skal jo bruge dem * 2)

Mit spørgsmål er nu om der er nogen af de billige mærker der laver buksebleer?? Nogen der ved noget, vil sætte stor pris på jeres hjælp piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Kaufie

Dem fra ALDI laver dem også... Vibelle, tror jeg nok de hedder....

Anmeld

4. december 2009

Mie A

Kan helt klar anbefale buksebleerne fra Lidl...

Anmeld

4. december 2009

Louise mortil4

tak for tipsene quinder,  jeg vil da lige tage i aldi eller lidl når vi skal ud og handle. Troede faktisk kun det var libero og pampers der lavede de der buksebleer, men det er da dejligt der er flere der gør det

Anmeld

4. december 2009

Nadi

Mener også at dansk supermarked (Bilka + føtex) laver buksebleer, men er altså ikke sikker.

Tænkte på om de der pottetræningsbleer er i en mindre pakke fordi de regner med at man tisser og s***** mindre i dem

Anmeld

4. december 2009

Louise mortil4

Nadi skriver:

Mener også at dansk supermarked (Bilka + føtex) laver buksebleer, men er altså ikke sikker.

Tænkte på om de der pottetræningsbleer er i en mindre pakke fordi de regner med at man tisser og s***** mindre i dem

jo det er det nok, men efter som der tit lige er lavet en lille tissetår i bleen også, så skal bleen også skiftes, hun sys bare det er meget nemmere med bleer der bare kan trækkes op igen, de få gang de er helt rene. Svært så travlt hun har med at de skal gøres renlige, hun er overbevist om alt ALLE børn skal være renlige når de starter  i BH, det er da også nemmere bevares, men hvis de nu ikke er klar endnu, de kan ikke holde sig ret laæng og jeg kan f... i rende på potte med dem hver 15 min, så er de vel ikke klar endnu??

Anmeld

4. december 2009

Nadi

mortil4 skriver:

jo det er det nok, men efter som der tit lige er lavet en lille tissetår i bleen også, så skal bleen også skiftes, hun sys bare det er meget nemmere med bleer der bare kan trækkes op igen, de få gang de er helt rene. Svært så travlt hun har med at de skal gøres renlige, hun er overbevist om alt ALLE børn skal være renlige når de starter  i BH, det er da også nemmere bevares, men hvis de nu ikke er klar endnu, de kan ikke holde sig ret laæng og jeg kan f... i rende på potte med dem hver 15 min, så er de vel ikke klar endnu??

uh det ved jeg ikke..

Jeg synes de er klar når man kan mærke de begynder at interessere sig for potten, men de skal selvfølgelig også opfordres.
Er dog ikke enig i at de  skal være renlige inden de skal i bh -det vil jeg give dig ret i.

Regner med at når vi er kommet på plads (gud ved hvornår det bliver), så skal Oliver til at pottetrænes og gøres renlig. Men han er også begyndt at interessere sig lidt for det, fordi der er en pige i dp'en, som er begyndt at bruge potten.

Anmeld

4. december 2009

Tynen

Mie A skriver:

Enig!
De er vildt billige og næsten en tro kopi af Libero

Anmeld

4. december 2009

Lene76

syntes dem har Huggies er super gode om som Viktor siger så er de med Cars  ( til drengene og prinsesser til pigeren)

Anmeld

4. december 2009

Tut

Mie A skriver:

Vil også klart anbefale Lidl's buksebleer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.