Tid - Det er dælme noget mærkeligt noget..(Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Tynen

Synes simpelthen det er så underligt - Jeg har sgu da lige født, har jeg ikke?
Der står godt nok at Paw bliver 3 måneder lige om lidt, og pludselig ser jeg nisser allevegne..
Kan slet ikke følge med mere
Barnet bruger snart str. 68 i tøj - Stella brugte 74 da hun var et år.
Han er 7 cm. længere og 1 kg. tungere end Stella var da hun var 3 mdr. så han ender med at blive en ordentlig basse sikkert..

Man kan godt mærke at der sker en masse med ham nu (Ja, undtagen med hårpagten, desværre    )
Han "snakker" og pludrer som aldrig før og det er simpelthen så sjovt at se hvor meget han følger Stella.
Han har for første gang lige grinet med lyd, så moderen her var lige ved at smide en tåre af bare begejstring

Anywho - Nu bliver I spammet med lidt fra de sidste par uger.
Stella er blevet "normal" igen og vil hjælpe til hele tiden (Hvilket resulterede i en ridse i vores nye reol - Nice!)
Desuden fik hun en refleksvest af "julemanden" i mangel af opfindsomhed.
Den er bare desværre ikke til at få af hende igen

- Watch out!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Nadi

Anmeld

4. december 2009

Marco2

Sidder helt og bliver rørstrømsk....

Sikke dog en dejlig familie I har JEr.

AG

Anmeld

4. december 2009

Louise mortil4

rigtig gode billeder hvor bliver Paw stor og hvor ligner han sin storesøster, de har bare de dejligste blå øjne

BTW den der refleksvest hvor er den fra?? Den er da super fin og ville være rigtig god til lærke og liv når v går op til DP hver morgen, det kan nemlig godt være vi bor på landet og på en lille vej, men det hindrer ikke folk i at køre 150 her ud forbi og ligge og brænde dæk af

Anmeld

4. december 2009

Rasmine

4. december 2009

Kaufie

Det er bare nogen rigtig gode billeder Tyne-mor - kønne unger - du kan godt være stolt af din lille familie!

Anmeld

4. december 2009

Tynen

mortil4 skriver:

rigtig gode billeder hvor bliver Paw stor og hvor ligner han sin storesøster, de har bare de dejligste blå øjne

BTW den der refleksvest hvor er den fra?? Den er da super fin og ville være rigtig god til lærke og liv når v går op til DP hver morgen, det kan nemlig godt være vi bor på landet og på en lille vej, men det hindrer ikke folk i at køre 150 her ud forbi og ligge og brænde dæk af

Årh ja, hvor dælan var det jeg fandt den?!!
Bum, bum...
Mener altså det var i Silvan.. Eller var det Bilka?!
Det er en måneds tid siden at jeg købte den (Havde så bare ikke lige set at det var en str. 4-5 år   )

Anmeld

4. december 2009

Louise mortil4

oki tak, prøver at kigge i bilka, vi tager nemlig en tur der ned her i eftermiddag når  manden har fri igen

Anmeld

4. december 2009

ka li ja

nååååårh nogle lækre unger! og ja tiden smutter bare alt alt for stærkt....

Anmeld

4. december 2009

Nadi

Jeg mener at have set dem i Pilka, og der ved vi jo alle at Tynen er stam-kunde, så det er ikke et helt dumt bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.