(juni) mos og kød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

SaNiNa

Mammi ,,, skriver:

Puha ja ,, ville også lige tjekke med lægen ,,,  I forevejen lyder det som om han drikker alt for lidt ,, Alex drikker vel 100-120 ml mme eller vand til hvert måltid og så bliver han ammet 3 gange dagligt ca   Lad mig vide hvad lægen siger   Tror ikke der er noget galt han skal bare lige ind i et ordentligt spise mønster igen

Og hvorfor kan man så aldrig komme igennem til lægen på en mandag

min sp sagde han skulle have 600-700ml væske i løbet af dagen incl det som er i grøden og frugtmos. har lige fået en god gang frugt mos i ham med en lille smule mme i.

skrive lige så snart vi har været ved lægen med ham. mistænker måske en blærebetændelse da han humør svinger så utrolig meget og meget hurtig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Mca<3

Sanne og Nicklas skriver:

Og hvorfor kan man så aldrig komme igennem til lægen på en mandag

min sp sagde han skulle have 600-700ml væske i løbet af dagen incl det som er i grøden og frugtmos. har lige fået en god gang frugt mos i ham med en lille smule mme i.

skrive lige så snart vi har været ved lægen med ham. mistænker måske en blærebetændelse da han humør svinger så utrolig meget og meget hurtig.

Hva sagde lægen søde ???

Anmeld

7. december 2009

SaNiNa

Mammi ,,, skriver:

Hva sagde lægen søde ???

Han mente det vat tænderne og måske har han en infektion så hvis han stadig ikke spiser i slutningen af ugen skulle vi komme igen og så ville hans indlægge han til væske

men han har lige spist 1½ dl æblegrød med lidt mme i og tror osse jeg får det til aften med lidt mere mme i. syntes ikke der er nogen grund til at tving kartofler i ham, når er ikke er mere frisk.

Anmeld

7. december 2009

Mca<3

Han mente det vat tænderne og måske har han en infektion så hvis han stadig ikke spiser i slutningen af ugen skulle vi komme igen og så ville hans indlægge han til væske

men han har lige spist 1½ dl æblegrød med lidt mme i og tror osse jeg får det til aften med lidt mere mme i. syntes ikke der er nogen grund til at tving kartofler i ham, når er ikke er mere frisk.

Nej giv ham hva han vil have   Håber det går fremad i ugens løb

Anmeld

7. december 2009

SaNiNa

Mammi ,,, skriver:

Nej giv ham hva han vil have   Håber det går fremad i ugens løb

Tak, lige nu sidder han og lege med sin tandbørste ned haen helt ned på brystet.

Anmeld

7. december 2009

Mca<3

Tak, lige nu sidder han og lege med sin tandbørste ned haen helt ned på brystet.

Hi hi hi dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.