Mammi ,,, skriver:
Puhh det lyder hårdt
Jeg har været heldig og fået mange lange nætter med god søvn men puh det er opslidende at få ham til at sove .. Vi kæmper i halvanden time med skrig og skrål ,,, Han er heller ikke blevet passet ude endnu ,
det må bare heller ikke være sjovt nicklas skal lige ligger og rubbe færdig i sin seng når jg putter ham, men fik det er far så kan han sno ham om sin lillefinger så det ender med far har taget ham over i vores seng og så må jeg alligevel overtage en mega træt deng. vi får da for det meste en rimelig natte søvn men den der amning kl 4-6 stk ville jeg rigtig gerne af med så han bare sov igemmen til han skal have morgenmad. men der går ji nok lidt tid endnu selvom han for det meste bare hyggespiser der, så er det jo trykheden i det for ham.
Jeg skal have nicklas passet snart så jeg kan lærer det til vi skal på skiferie, er nemlig ikke sikker på jeg ville kunne overlade ham til farmor og farfar i ret lang tid uden at være bekymret (og det skal jeg jo ikke være da jeg ved de gøre alt for ham) min egen mor har haft ham i 45 min hvor jeg var væk i 2 timer og så skulle han meget gerne starte dp til marts og det jo lige om lidt, kunne nu ellers godt brug meget mere tid sammen med ham.
Anmeld