Småkager!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Lone Jakobsen

kitty skriver:

De står i køleskabet nu. Har lavet en portion med hvid chokolade og en med Mørk, 80% cacao, i den anden.. Så håber jeg de får en smag af chokolade

De er super nemme at lave, så jeg håber ikke de er alt for kedelige.. Ellers kan jeg nå det endnu. Skal have småkagerne med til juleaften

glæder mig til at høre om dine bliver en større succes end mine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

otlitrom

nutche skriver:

skal nok opdatere om et par timer, når de er færdige!

Og så må de låses inde i kælderen, ellers spiser jeg sikkert dem allesammen inden weekenden!

Anmeld

16. december 2009

Lone Jakobsen

kitty skriver:

skal nok opdatere om et par timer, når de er færdige!

Og så må de låses inde i kælderen, ellers spiser jeg sikkert dem allesammen inden weekenden!

he he...sådan har jeg det med dem der hedder sofus vanilie

Anmeld

16. december 2009

otlitrom

nutche skriver:

Vil give dig ret i at de er liiidt kedelige.. Men med en god kop et-eller-andet, så tror jeg det går an Tror dog at det har været et plus at jeg valgte den mørke 80% chokolade!

De smager faktisk godt med hvid chokolade. Minus er bare, at man ikke kan se det, og de derfor ikke er så "pæne" som de andre..

Har forresten bagt dem uden mandler..

Anmeld

16. december 2009

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Vil give dig ret i at de er liiidt kedelige.. Men med en god kop et-eller-andet, så tror jeg det går an Tror dog at det har været et plus at jeg valgte den mørke 80% chokolade!

De smager faktisk godt med hvid chokolade. Minus er bare, at man ikke kan se det, og de derfor ikke er så "pæne" som de andre..

Har forresten bagt dem uden mandler..

ja lidt ærgelige at de er så "intetsigende" men som sagt ku mine børn godt li dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.