Jeg har de mærkeligste plukkeveer. Det er som om de sidder omme i bagdelen og trykker og tynger, øøøøh derinde. Det er en følelse jeg har haft nogle gange siden maven sank, men det her er tæt på uudholdeligt. Derudover gør plukkeveerne også ondt foran langt langt nede, og det har jeg slet ikke oplevet de andre to gange. Har kun haft veer og plukkeveer i lænden er jeg ret sikker på. Jeg har simpelthen opgivet at falde i søvn inde i min seng nu - har forsøgt at tage tid, men der er intet regelmæssigt over det, hvilket passer mig fint. Jeg vil gerne vente lidt endnu, men hun er jo sådan set færdig til at se verden, så på den måde ville det da være fint nok, men bare et par uger mere derinde, så er jeg tilfreds. Regner slet ikke med det er fordi jeg er på vej i fødsel, men jeg har tænkt det et par gange indenfor de sidste par timer, men tror nu bare det er drilleplukkeveer som jeg er blevet advaret med skulle være slemme tredje gang
Vil gerne ha noget søvn. Henrik skal til julefrokost i morgen og han får gæster fra kl 13, hvor de lige skal varme op i nogle timer. Så jeg skal hente ungerne og har lovet dem at vi skal bage pebernødder. Og så kommer mine forældre i morgen aften og skal være her til lørdag aften - jeg bliver dødhamrende træt i morgen 
Maria som sidder her kl 3 om natten og spiser kammerjunkere og er meget meget træt! 36+0 
Anmeld