Jeg kan ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Mary

Jeg har de mærkeligste plukkeveer. Det er som om de sidder omme i bagdelen og trykker og tynger, øøøøh derinde. Det er en følelse jeg har haft nogle gange siden maven sank, men det her er tæt på uudholdeligt. Derudover gør plukkeveerne også ondt foran langt langt nede, og det har jeg slet ikke oplevet de andre to gange. Har kun haft veer og plukkeveer i lænden er jeg ret sikker på. Jeg har simpelthen opgivet at falde i søvn inde i min seng nu - har forsøgt at tage tid, men der er intet regelmæssigt over det, hvilket passer mig fint. Jeg vil gerne vente lidt endnu, men hun er jo sådan set færdig til at se verden, så på den måde ville det da være fint nok, men bare et par uger mere derinde, så er jeg tilfreds. Regner slet ikke med det er fordi jeg er på vej i fødsel, men jeg har tænkt det et par gange indenfor de sidste par timer, men tror nu bare det er drilleplukkeveer som jeg er blevet advaret med skulle være slemme tredje gang  

Vil gerne ha noget søvn. Henrik skal til julefrokost i morgen og han får gæster fra kl 13, hvor de lige skal varme op i nogle timer. Så jeg skal hente ungerne og har lovet dem at vi skal bage pebernødder. Og så kommer mine forældre i morgen aften og skal være her til lørdag aften - jeg bliver dødhamrende træt i morgen 

Maria som sidder her kl 3 om natten og spiser kammerjunkere og er meget meget træt! 36+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

bette

puha det lyder da som om det er noget i gære..

hvordan har du det nu?? er de tiltagende.. eller gik det i sig selv?

heidi meget nysgerrig....!

Anmeld

4. december 2009

Anja

Det lyder godt nok hårdt, Maria ! Håber du fik noget søvn sidst på natten

Anmeld

4. december 2009

Mary

Total dejlig nattero efter jeg skrev og indtil ungerne vågnede kl 7. Kan dog mærke jeg har den samme fornemmelse i kroppen idag, men slet ikke på den uudholdelige måde  

Kan slet ikke forestille mig der skulle være noget i gære når jeg har født omkring termin de andre gange - der er jo stadig 4 uger......  Tror bare jeg må bide det i mig.

Nu har jeg spist min morgenmad og så skal jeg vist lige se om der er ro i kroppen til et par timers hvile 

Anmeld

4. december 2009

Tynen

Håber at du kommer let og elefant igennem dagen på trods af manglende søvn

Det er dælme altid spændende de sidste uger man er gravid - Jeg lavede ikke andet end at analysere plukveer og kigge toiletpapir

Gad vide om du føder nogenlunde samme tid som de andre gange?!
De siger jo 3. gang er helt, helt anderledes

Anmeld

4. december 2009

Nadi

Så kunne jeg jo godt have sat mit hen til computeren i nat! Jeg faldt først i søvn omkring kl 4, og skulle så op igen kl 6:45

Håber du kan nå at få dig en bette lur i løbet af dagen selvom det lyder til at du har nok at se til!! Blev helt udkørt af bare at læse om dine weekend-planer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.