Michael Cohrt !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

Valle81

Naannaa87 skriver:

Hej

Jeg tror det var en form for kraniosekralmassage han gav min søn.. Så er godt nok spændt på at se om det kan hjælpe ham bare en lille smule Ellers må vi videre til fysioterapi og/eller zoneterapi.. Det er utroligt så meget man vil gøre for så lille et menneske hehe

Min datter begyndte pludseluig at blive meget ked af det i et par timer om aftenen og døjede med luft i maven.

Vi tog hende til kraniosekral massage. Damen der skulle behandle hende vendte sig mod mig og spurgte: Har Asta stået med hovedet ned af i dit bækken meget længe, og stod hun fat tidligt. Ja måtte jeg svare, hvordan kan du vide det. Og svaret var at hendes nakke var meget anspændt og hun kunne mærke at den i en længere tid havde været vredet til den ene side længe.

Vi fik grunden til at hun græd meget og fx også havde svært ved at spise til amningen, og det var simpelthen fordi hun havde ondt, og det gjorde ondt på hende at blive løftet og ammet.

Vi var afsted 4-5 gange og de hjalp bare så meget:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Marianne76

Hej,

Ved godt dette indlæg er af ældre dato, men jeg bliver nødt til at svare. Vores søn var nemlig meget ked og skreg som en gal fra han kom til verden. Han er desværre kejsersnit barn, efter 48 timers fødselsforsøg. Han vendte kun hovedet til den ene side og jeg var overrasket over at et lille barn suttede SÅ hårdt når han skulle ammes. Vi kom til Michael Cohrt og han nævnte selv om han dog ikke suttede hårdt for han var helt skæv i kæben mm. Han "nussede" ham i hovedet (kraniosakral tror jeg) og trykkede ham på maven, som også var tosset. Dagen efter suttede han helt anderledes og efter 5 behandlinger var han helt fri og glad. Kan kun anbefale Hr. Cohrt. Måske kan han ikke hjælpe alle, men det er værd at prøve og dernæst så selv mærke efter... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.