Naannaa87 skriver:
Ville lige hører om der er nogle af jer med kolik børn der har prøvet Manuel Medicinsk klinik v/ Michael Cohrt i Nykøbing sj. !? .. Jeg har været oppe ved ham i dag med min søn, og der sagde de at han havde noget i nakken og i maven der generede ham.. Så de gav ham behandling de steder den var gal..
Under behandlingen var min søn simpelthen så afslappet, det var så dejligt at se at han kunne slappe så meget af, men efter vi er kommet hjem synes jeg næsten han skriger mere!?
Før vi kom derop havde han mange problemer med maven når han spiste, det hele slog bare knuder hver gang og man kunne se på ham det var ubehageligt for ham, og så pruttede han som et maskingevær under maden, men jeg synes faktisk at det er blevet bedre efter behanlingen..
Anyways ville lige høre om der var nogen der har været oppe ved ham og har gode/dårlige erfaringer ?
Knus en meget træt mor, hvis baby ikke gider sove lige nu 
Michael Cohrt er helt sikkert en dygtig mand. I mit hood (Odsherred) bliver han omtalt som Mirakel-Michael. Og han kan de ting han kan godt. Jeg kan ikke helt huske, hvad den slags behandling er han udfører, men det er en form for bindevævsmassage, som er en blanding af kraniosekralterapi og nogen andre ting.
MEN - når det er sagt, så har han også druknet lidt i sin egen succes. Han tror han kan alt. Fx gik jeg oppe hos ham i næsten et år, fordi jeg havde en udiagnosticeret diskosprolaps i min kæbe og han blev VED med at sige at han nok skulle ordne mig. Til sidst fik jeg 5 min behandling om ugen, hvor han flåede og rev i min kæbe, mens det blev værre og værre, for hver gang jeg var deroppe. - Til sidst sagde jeg stop.
Han ryger ret og lugter af røg, når han behandlede, hvilket jeg ikke brød mig om.
Han har 2-3 andre behandlere som han har uddannet, som også arbejdet oppe hos ham og de har lært tingene af ham, så de 'kan ca de samme ting', som Michael.
Mht. babyer, er det ham alle JM'ere og SP'ere henviser til i Odsherred, når det gælder kolik og det hjælper også at sende babyer derop. Normalt er der 4-6 mrds ventetid på behandling for nye kunder, men for babyer, tager han dem ind med det samme og en baby behandling er også billigere end en voksen behandling og tager ikke så lang tid.
Så hvis jeg havde en baby med kolik, ville jeg helt sikkert prøve ham, da det er det de fleste har succes med, i forhold til, hvad man hører i baby-kredse i Odsherred og jeg ved mange kører MEGET langt fx, fra kbh for at få hjælp...
Så mit råd, prøv ham, men skriv bag øret at træerne ikke vokser ind i himlen og han lugter af røg og er hektisk og travlt og IKKE fordybende og rolig 
Hvis du har brug for telefonnummer har jeg det.