Jer med bræk-børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Lise

Hello!

I der indenfor den seneste uge - to uger har haft unger der pludselig begyndte at brække sig.... hvor længe var de syge? Mere end ét døgn? Og havde de feber?

Simon brækkede sig i nat og voldsomt i eftermiddag, og han har haft feber lige omkring bræktidspunkterne, men ellers ikke rigtigt. Og nu løber han rundt i stuen og råber "fange mig, fange mig" efter at have indtaget to sunlolly til aftensmad

Vil gerne køre til Jylland imorgen, men selvfølgelig ikke hvis han er dårlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Muffinmus

1-2 dage, + lige en efternøler, men det kan også være pga hoste..

Ingen feber ved Victoria, lidt ved William

Anmeld

3. december 2009

BK

Altså Laura kastede op søndagaften 2 gange i løbet af en 1½ time, dagen efter var hyn træt, og det var det...

Anmeld

3. december 2009

Lene76

bare husk at det kan smitte i optil 48 timer efter sidste omgang...... så må du hellere ind og fange ham hvis du kan

Anmeld

3. december 2009

Tynen

Hun kastede op 3 gange mellem 04 og 11 og det var det.
Hun var frisk omkring middag.

God bedring med ham, Lise

Anmeld

3. december 2009

heaven

Lasse blev bræksyg tirsdag aften, lige inden han skulle sove - fra det ene sec til det andet.....

Han  var dårlig i ca 45 min, hvor han kastede op 3 gange, derefter lå han på maven på mine lår og RÅFES gange 100000000000 (osv) - har aldrig lugtet noget så forfærdelig!!!! Fes uafbrud i næsten en time, derefter var han ok igen.... god bedring.

Jannie

Anmeld

3. december 2009

Nadi

Første gang Oliver kastede op var han brand varm, men det gik over i løbet af dagen efter.
De andre nætter hvor han har kastet op har han ikke haft feber, og han er vist blevet frisk igen. Han har da ihvertfald været bræk-fri to nætter nu. Så det håber vi fortsætter  Gider det ikke mere nu, det sviner sådan!!

God bedring med ham.

Anmeld

3. december 2009

Lise

HVorfor er det altid om natten de brækker sig? Det er sgu da bare SÅ besværligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.