Kindtænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.758 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2008

Tut

Nu er Noah ved at få kindtænder, og han har rigtig ondt, og vil hænge hos mig hele tiden :'( Han har 8 tænder i forvejen, 4 for oven og 4 for neden, og den første fik han jo da han var 3½ mdr. Jeg læste lige i barnets bog at kindtænderne kommer omkring 1 års alderen, så det passer jo meget godt, for Noah har jo været hurtig med de andre tænder. Ih håber sådan at de snart bryder igennem.... Jeg har alle hans bide ringe liggende i køleakabet, og dem nyder han at bide i når de er kolde... Nogen der har andre gode idéer, end kolde ting at bidde i? Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

ivfmarie

Der er jo nogen der bruger "tand-gel" til at lindre lidt på de stakkels gummer. Jeg har aldrig brugt det, men jeg ved at der er flere der anbefaler det herinde.
Og hvis det er helt galt til natten, så syns jeg da at du skal gi ham en lille panodil til at finde ro med...

Kindtænder!? Det er helt vildt! Her er tand nr 4 liiiige ved at bryde igennem.
Men selvfølgelig går det den vej, det er jo snart nogen store unger vi har!

Marie

Anmeld

23. april 2008

Tynen

KINDTÆNDER?!!8(

Gosh! Her kan vi stadig kun fremvise 1½ tand :)

Vi har haft STOR succes med det mundgel fra Apoteket - MultiOral, hed det jeg brugte.

Ellers synes jeg som Marie at du kunne give ham en Pano - Puha, det må være smertefuldt for dem.. Altså tænderne, ikke Panoen :)

Trine

Anmeld

23. april 2008

bette

puha kindtænder allerde??..

ja mikkel har jo også 8 tænder, så sidder lige og tænker på om han er ved at få flere tænder.. han har ihvertfald været meget belastende her de sidste 14 idag
hvordan kan du se de er ved at komme frem?

krammer

Anmeld

23. april 2008

Tut

bettemouse skriver:

puha kindtænder allerde??..

ja mikkel har jo også 8 tænder, så sidder lige og tænker på om han er ved at få flere tænder.. han har ihvertfald været meget belastende her de sidste 14 idag
hvordan kan du se de er ved at komme frem? Jeg kan mærke 2 buler i gummerne hvis jeg stikker fingeren ind og mærker, plus han har fingrerne i munden konstant.
krammer

Anmeld

23. april 2008

ka li ja

når arthur har været rigtig ked har han fået AFTA-MED tand gel på.
købt på apoteket, uden recept. det har virket her

det er da godt nok en ordenlig røvfuld han får på en gang hva...
arthur har 6½tand nu. men sådan som han brokker sig og vold bidder i alt tror jeg også der er mere på vej....

lad ham tygge i koldt mad. fast kold mad der ikke umiddelbart kan bides over

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.