update på mine frustrationer med mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2009

bette

jeg tror jeg havde fået mig en mindre hjerne nedsmeltning forleden..
er super glad for alle jeres svar og blev så glad for at se at så mange gerne ville hjælpe og komme med råd osv.

jeg har snakket med mikkel dp om problemet og hun fortalte mig at der faktisk intet var med ham ude hos hende mere. ikke efter hun er begyndt at være meget konsekvent overfor ham. og selvfølgelig rose når han gjorde det rigtige..

det hjalp en del på mit humør og mit gåpå mod.. vi snakkede om at jeg måske skulle prøve at være mere konsekvent herhjemme også. (har måske en tendens til at lukke af når han kaster med ting, eller bare skælde ud uden egentlig at gøre noget reelt ved problemet) og har måske tænkt lidt over at jeg nok har følt det håbløst og så bare vendt siden til.. hvis i forstår.

han var en rigtig sød dreng igår... og har haft ham med ud og handle idag efter dp og det gik også rigtig godt.. han hverken skreg eller noget.. han sagde hun HEJ til alle sammen derinde.. heh

så jeg har nok fået lidt mere blod på tanden efter snakken både med jer, manden, mig selv og dp..

så mon ikke at planen om en bette guldklump mere skulle gå i opfyldelse alligevel- manden sagde ihvertfald igår, "Du skal give mig en pige.. jeg lader fra nu af være med at bruge sædevarme i bilen og jeg fortæller ham at han skal smide et y kromoson efter dig.. hehe"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Muffinmus

hvor godt. Så må vi håber der kommer en lille vinter baby til jer næste år

Anmeld

3. december 2009

Lene76

Det var godt du tog en snak med Mikkels dper, og dejligt at der ik er noget derude mere. De har osse aldrene nu hvor de søger grænser og prøver os af..... så du må bare igang bette

Anmeld

3. december 2009

bette

har ihvertfald gåpå mod nu.. så håber det snart vender så han bliver lidt sødere..

men har ihvertfald den næste bebs i tankerne

Anmeld

3. december 2009

ivfmarie

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.