Julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Rasmine

Har I sat et max. beløb på?

Hvert år siger vi: Arj, i år skal der ikke gives gaver for så meget, men det løber fanme op.

Hvordan gør I? Jeg mener ungerne får jo gaver, vi får selv gaver, MEN så skal der jo gives gaver den anden vej også?

HVOR MEGET køber I så for til dem I også selv får gaver af, giver ungerne også dem gaver, eller er det fælles.

Her, til den nærmeste familie, giver vi for ca. 800-1000 kr. pr. person, men det er jo så fra os alle 4 

Synes eddermame det er for meget, men på den anden side vil vi jo heller ikke bare galfe gaver ind, og så selv give et par uldne sokker.

Vi plejer at få store gaver af svigerfar især.

De giver jo ungerne gaver for 300-500, ligeledes til os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Kaufie

Vi (Claus og jeg tilsammen) giver for ca 300 til hver person - mine forældre, svigermor, søskende og mænd/koner og Williams fætter og kusine.

William giver de voksne et billede af sig selv + bedsteforældrene får måske et maleri fra ham. Det er kun hans kusine og hans fætter, der får "rigtig" gave.

Fra de voksne får vi ca for det samme.

Anmeld

3. december 2009

ivfmarie

Hmmmm bum bum...

Det svinger vist lidt... plejer at give foreller/svigerforellerne for ca. 500 (til sammen) Men er der nu liige noget de ønsker sig, så ser vi gennem fingre med beløbet.

Ny "tradition" er at mine forældre giver os 2000 til jul - og så må vi gøre med dem hvad vi vil. Ud af de 2 kg, der får vores unger gaver for hver ca 500, vi får en "bette" ting, og resten går til julen.

Ellers giver vi gaver til vores søskendes børn(2x2 stk), og de får vel for sammenlagt 6-800 kr - afhængigt af ønsker...

Jeg giver gerne Casper gaver for over 1000 kr - flot, ikk.. men det er jo af vores fælles konto , så der er ikke meget flot over den gestus!

Det er i øvrigt rigtig surt at han har fødselsdag den 23. december - så er det jo lidt dyrt at give gode gaver både til føsda og jul!

Marie - mangler kun at købe... bum bum... 113 gaver (mindst)

Anmeld

3. december 2009

heaven

aner ikke hvad Lasse skal have - det finder jeg ud af, der har vi ikke et beløb på som sådan....

ellers ligger vores beløb på 2-300 kr pr person i den øvrige familie. Dog er lasses oldeforældre undtaget, der plejer vi at give for ca 100-150 fra manden og jeg, og så noget personligt fra Lasse oveni (billede, maleri eller noget - i år skal han male på glasfade)

peter og jeg giver hinanden for ca 5-600 kr...

Jannie

Anmeld

3. december 2009

Nadi

Min og Dennis' økonomi kan kun holde til at vi giver gaver for 200 kr. Der har aldrig været en fast aftale om et bestemt beløb, men det har vi så gjort i år på Dennis' side af familien. Og da vi er den familie i familien med færrest penge har det lige som været os der har fastsat beløbet på de 200kr.

Og det er 200kr til både nevøer, niecer, søskende, forældre og bedsteforældre.

Vi giver hinanden for ca 500 kr plus/minus, men i år giver vi ikke gaver fordi vi har købt Molly. Men vi køber så en lille gave fra Oliver og det er et beløb på ca 300 kr.

Vi har ikke et fast beløb til Oliver's gave, men det plejer at løbe op på mellem 300-500 kr. I år får han vist for 400 kr.

Anmeld

3. december 2009

BK

Mebach skriver:

Har I sat et max. beløb på?

Hvert år siger vi: Arj, i år skal der ikke gives gaver for så meget, men det løber fanme op.

Hvordan gør I? Jeg mener ungerne får jo gaver, vi får selv gaver, MEN så skal der jo gives gaver den anden vej også?

HVOR MEGET køber I så for til dem I også selv får gaver af, giver ungerne også dem gaver, eller er det fælles.

Her, til den nærmeste familie, giver vi for ca. 800-1000 kr. pr. person, men det er jo så fra os alle 4 

Synes eddermame det er for meget, men på den anden side vil vi jo heller ikke bare galfe gaver ind, og så selv give et par uldne sokker.

Vi plejer at få store gaver af svigerfar især.

De giver jo ungerne gaver for 300-500, ligeledes til os.

Altså, alle andre end Benjamin og Laura får kun får 200 kr, og nej de får ikke særskilt fra Børnene... 

Dvs den til mor og far koster 300 kr, men det fordi det er hvad selve fotograferingen koster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.