Øv, nu kan jeg ikke trække den længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. april 2008

ivfmarie

Ahhh, det har ellers været skønt at være handicappet. Prøv lige at forestille jer det her:
I skal ligge i sofaen (kan rent faktisk ikke gå), manden laver mad, serverer mad, vasker børn, putter børn, tager sig at natteroderi, ordner vasketøj, henter og bringer børn, laver (og serverer) kaffe..... Dagens opgave består i at holde sig i ro, se tv og sove når lysten melder sig.
Sådan har jeg haft det i snart to uger, men det går (desværre (?)) godt med foden, så nu kan jeg nok ikke fede på sofaen længere - øv, men det bliver nu også ok at komme lidt op igen.
I morgen vover jeg mig til staden - vi skal til ørekontrol med begge børn. Torsdag skal stingene fjernes - og så er det på job igen.
Jeg glæder mig faktisk allerede til at næste fod skal ordnes, men der kommer til at gå måneder endnu - nu skal den første fus lige fungere igen.

Marie - med flad numse der nærmest er vokset i ét med sofaen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Mikkelmusen

jeg har ikk rigtig fulgt med, hvad er der sket?

Anmeld

22. april 2008

ivfmarie

Jeg har fået fjernet en knyst, og fået rettet min skæve storetå ud...

Anmeld

22. april 2008

Lene76

dejligt at det går bedre med din fod... kan godt huske hvordan det var da jeg havde fået ks og ingenting kunne el måtte i en helt uge.... puha huset så ud:D men vi overlevede:D

Go tur til øredoktor, håber alt er ok med deres øre. - og selvfølgelig osse din fod:))

knus fra Lene

Anmeld

23. april 2008

ka li ja

puha marie er det allerede så lang tid siden??!!
hold op tiden flyver...
jamen go tur og go dag:D(H)

Anmeld

23. april 2008

Helle30

Hmmm. Sidder lige og overvejer, om der ikke er ét eller andet, jeg skal have ordnet kirugisk8D. Et par uger med omvendt servicefortegn ville bestemt ikke skade nogen. Det ville være lidt hen ad "byen hvor kvinderne gik" - bortset fra, at jeg ingen steder ville gå, men i stedet kunne ligge og nyde synet af en (m)anden i rollen som den allestedsnærværende blæksprutte af en husmor. Jeg kan huske, da jeg var barn, og min far fik ordnet knyster. Han skulle også gå hjemme. Han er falckredder og blev af Falck beordret til at tage længere sygeperiode for at være helt på toppen bagefter. Jeg havde lige fattet, hvordan man spiller Ludo, og for pokker hvor vi spillede. Ivf'er! Jeg har aldrig helt forstået, hvad der er galt, når folk får opereret knyster. Er de for store el.? - Helle, som har drukket kaffe i haven i dag - Mmmm, det gør godt med noget sol.

Anmeld

23. april 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Ivf'er! Jeg har aldrig helt forstået, hvad der er galt, når folk får opereret knyster. Er de for store el.? - Helle, som har drukket kaffe i haven i dag - Mmmm, det gør godt med noget sol.[/citat] De er store, gør det svært at passe sko, gør ondt når man går, er skyld i at storetåen vokser skævt, og så er de grimme!!

Anmeld

24. april 2008

Loggidut

ork da....der er sgu da vel ikke gået ti dage?

aj og mit kaffe hos dig? AJ AJ AJ...
PUHHHH SOM TIDEN FLYVER...jeg tror sgu jeg vil ud i den virkelige verden, og købe en ny kaffekande...så kan tiden flyve der i stedet for...øv, men du kommer jo hjem igen når den næste fod skal ordnes...ik? 10 nye dage så? jaaaa...så er du jo on igen, hvad tid bliver det?

Anmeld

24. april 2008

ivfmarie

hehe, ja tiden er fløjet!
Den anden fod skal ordnes en gang til efteråret - nu skal den her jo lige trænes op først inden den næste skal under kniven... Så kaffen afhænger jo lidt af om du tager orlov?

Marie - working woman, med benet oppe på skrivebordet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.