nogen der har en god ide til morgengave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2008

Rasmine

LOL, Tyne.
Momse her synes ikke det er en fed morgengave.
Men heldigvis er fotograferne vel glade for at den slags folk findes.
:P
Ej, spøg til side. Hver mand sin smag. Jeg gjorde det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Lene76

Jeg fik et prøvedyk med hajerne i kattegat centret af min mand...... dog ik det store bassin med de store hajer..... hmmmm kan ik huske hva jeg gav ham....... nåh jo et skagens ur:D amme hjernen vil bare ik forsvinde hehe

Knus fra Lene

Anmeld

23. april 2008

ann-kristina

Hej
Jeg gav også min mand et billede i morgengave. Det var et sort hvid billede af min datter og jeg. Vi har begge bar overkrop, men man kan "ikke se noget". Billedet blev rigtig flot og han blev glad for det. Det står på hans skrivebord ved siden af computeren.

Anmeld

23. april 2008

Ny mor

Altså, jeg gav min mand en motorsav i fødselsdagsgave, som han ikke selv havde ønsket sig og blev SÅ glad - alle hans (mandlige) kollegaer synes det var så sejt :))
Nu ved jeg jo slet ikke om din mand er "gør det selv" typen, men ellers ELSKER mænd værktøj :P
Ja, ja ved godt det ikke er det mest romantiske, når det nu er bryllup, men det kan det blive når ens mand går i bar overkrop og saver brænde (L)
knus Birgitte

Anmeld

23. april 2008

ka li ja

og husk det skal være dewalt eller bosch......!!!(staves)

Anmeld

23. april 2008

Ny mor

ka li ja skriver:

og husk det skal være dewalt eller bosch......!!!(staves)

Ha, ha, ja helt bestemt!:P

Anmeld

23. april 2008

Mie A

jeg gav min mand en halskæde i morgengave....

Anmeld

23. april 2008

Marco2

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Altså, billede af sig selv i undertøj? -Hvorfor, spørger jeg bare?[/citat] - Du kan da gi' Lars dit flexbillede hvor du viser vaskebræt??? Måske lavet i sort/hvid så det rigtigt bliver tidsløst og smukt?? Tror han vil blive mægtigt glad for det!!

Anmeld

23. april 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Altså, billede af sig selv i undertøj? -Hvorfor, spørger jeg bare?[/citat] - Du kan da gi' Lars dit flexbillede hvor du viser vaskebræt??? Måske lavet i sort/hvid så det rigtigt bliver tidsløst og smukt?? Tror han vil blive mægtigt glad for det!![/citat] Men hvorfor give ham et billede, når jeg flexer foran ham every f..... night IRL? -Tror du måske min ring kom pga. mine uskyldige blå øjnes skyld? ;)

Anmeld

23. april 2008

Kaufie

Jeg gav min mand en drage.....

Ja, der skal nok lidt forklaring til. Han er til rollespil og fantasy/adventure bøger, så ddragen var ment som et symbol på, at jeg holder af ham for den han er - også selvom det betyder at vi nu har en 35 cm høj drage stående i stuen.

Den var pænt dyr - men når den nu skulle stå i stuen ville jeg jo have en, jeg selv kunne holde ud at kigge på - må lige smide et billede i fotoalbummet.... Bestilte den hjem fra USA - og den var selvfølgelig en evighed om at komme hjem. Jeg havde et billede af den med på bryllupsrejsen....

Mette, der fik sin brudebuket tørret og indrammet som morgengave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.