Så er det offentliggjort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Rasmine

Min arbejdsplads lukker ned senest 1. juni 2010!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Marco2

Der hvor du lige er startet??

Anmeld

2. december 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

Der hvor du lige er startet??

Ja, har vidst det i en måneds tid nu. Men det var først idag beboerne fik det at vide.

Det har hele tiden lagt i kortene i og med at det ER/VAR et projekt.

Har talt med min leder som egentlig "forventede" at jeg blev der, altså var med til at lukke og slukke. (Som jeg hørte det mellem linierne skal jeg ikke være bange for at hun ikke finder noget andet til mig, indenfor samme organisation bagefter, så det er jo rart)

Det er bare sårn lidt underligt, er jo glad for at være der...

De vil nu gå igang med at finde boalternativer til beboerne... Så om det lukker om 3 mdr., eller som sagt først 1. juni er uvist.

Anmeld

2. december 2009

Lene76

ej hvor træls.... så må du på jobjagt igen el måske lave nr 3

Anmeld

2. december 2009

Nadi

Ej hva er nu det for noget??

Anmeld

2. december 2009

Marco2

Ja, det bliver da lidt underligt. Det er aldrig rart at være med i en nedlukningsfase. Så er det sjovere at være med i en "opgangs"-fase

Men dejligt at du ikke skal ud og kigge efter nyt arbejde, men at der findes noget andet til dig. Ved du allerede nu hvor du skal hen? Nyt projekt eller noget mere blivende?

AG - som får jobsitation afklaret fredag

Anmeld

2. december 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

Ja, det bliver da lidt underligt. Det er aldrig rart at være med i en nedlukningsfase. Så er det sjovere at være med i en "opgangs"-fase

Men dejligt at du ikke skal ud og kigge efter nyt arbejde, men at der findes noget andet til dig. Ved du allerede nu hvor du skal hen? Nyt projekt eller noget mere blivende?

AG - som får jobsitation afklaret fredag

Ved sgu ikke hvad jeg vil, mulighederne er jo mange...

Og mht. nr. 3,  vi taler stadig om det. Lars har smidt "pillerne", og hvis vi bliver enige om nr. 3, går "vi igang" i april.

På den anden side har jeg det fint, som vi har det nu, ved sgu ikke om vores forhold ville "overleve" at vi fik én mere. Især ikke når Lars er væk 60-70 timer om ugen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.