Pagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Nadi

Nogle af jer som ser/følger med i DR1's julekalender i år??

Jeg synes faktisk at de to første afsnit har været rigtig gode, pg er gået i total barne-mode så glæder mig helt til at se næste afsnit imorgen

Synes også det var på tide at de lavede noget der var værd at se på, synes de sidste mange år har det være nogle trælse julekalendre!

Og nu er jeg jo fra den tid hvor Krumme var den sejeste, og må sige jeg synes stadig Laus er pæn at kigge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Tynen

Har ikke selv set den, nej.

Men dengang jeg arbejdede (Der for omkring 150år siden) fik vi pludselig leveret "Skibet i skilteskoven" og DER gik jeg sgu i barnligt nostalgisk mode.

Indkøbte mig den bedste julekaldender ever, som jeg vil tvinge mine børn til at se, bare så jeg selv kan få lov at sidde lovligt klistret til skærmen "for børnenes skyld"

Anmeld

2. december 2009

Nadi

Tynen skriver:

Har ikke selv set den, nej.

Men dengang jeg arbejdede (Der for omkring 150år siden) fik vi pludselig leveret "Skibet i skilteskoven" og DER gik jeg sgu i barnligt nostalgisk mode.

Indkøbte mig den bedste julekaldender ever, som jeg vil tvinge mine børn til at se, bare så jeg selv kan få lov at sidde lovligt klistret til skærmen "for børnenes skyld"

Hehe, den har Dennis også fået til opgave at købe på sit arbejde. Det er bare den gode julekalender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.