Vanter/luffer hva har i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Lene76

mangler nogen til Viktor..... det ska være nogen der er varme og ik alt for tykke så man osse kan lege med dem på??? evt fleece?

nogen der kender nogle hper med noget på el bare et mærke der laver nogle lækkere???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Nadi

Jeg har kun kunne finde nogle uden tommeltot, så dem har Oliver som sove-vanter og så bruger han bare dem fra sidste år (købt i bilka eller føtex) ude ved dp'en.

Jeg skal virkelig på jagt efter nogle af sådan en slags som du også efterlyser. Jeg har godt nok et par reima vanter til ham, men de ser bare så store og kluntet ud, så dem har jeg ikke givet ham på endnu.

Sikke meget hjælp jeg egentlig er til

Anmeld

2. december 2009

Tynen

Jeg er heller ikke til meget hjælp.

Har købt et par i fleece fra NameIt til 79,- og ellers et par Reima til når det bliver rigtig koldt..
Stella gider ikke have dem på.. Og det er da garanteret fordi at det er dem med "tommeltot" så hun ikke kan lave så meget med dem på

Anmeld

2. december 2009

Helle30

Vi har begge dele - vanter og luffer. Lufferne købte jeg i Babysam, og der var ikke ret meget andet end "Lego" at vælge imellem. De er nu også ret lækre og dejligt varme, men det er klart, legen bliver noget handikappet af at have luffer på. Vanter alene bliver helt klart for koldt, hvis vi/dp er ude i nogle timer, og hvis det er vådt i vejret. Jeg købte nogle vanter, men det er besværligt med de fingre ud i hver sin vantefinger, og efter 10 min. er hun våd og kold. Jeg foretrækker lufferne, selvom jeg gav 10 kr. for to par vanter og 17? for ét par luffer.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.