Hej piger,
Så er vi hjemme igen.
Tak for alle jeres krydsede fingre og søde tanker 
Som tynen skrev så blev jeg indlagt i går formiddag.
Jeg havde siden lørdag haft ondt i maven, men jeg tænkte at "hallo jeg har lige født et barn, det er jo nok derfor" men som dagene gik fik jeg mere og mere ondt, og jeg blødte mere og mere. Natten til tirsdag fik jeg rigtig ondt og begyndte at få feber, så tirsdag morgen ringede jeg til lægen som gav mig en tid kl. 11. Hun gav mig en GU og trykkede på min mave, og sagde at der var noget der ikke var som det skulle være og at jeg skulle på hospitalet. Hun ringede og fortalte hospitalet at hun sendte mig, og at hun mistænkte at der var noget moderkage der ikke var kommet med ud.
20 min senere var vi på hospitalet, og der stod både en læge og en sygeplejerske klar til at kigge på mig, jeg fik ultralydsscannet min livmoder og en GU. Lægen kunne hurtigt konkludere ar der var lidt moderkagerester, og at der lå en kæmpe klump størknet blod i min livmoder som ikke kunne komme ud af sig selv. Han sagde at han ville skrive mig op til operation senere på dagen, og at vi lige skulle arrangere pasning af Noah mm.
Kl. 15 kom en anæstilæge og snakkede med mig, og da jeg jo havde Nana med så sagde hun at jeg kunne nøjes med en Rygmargs-bedøvelse, så jeg ikke skulle i fuld nakose (det har jeg været før, og blev rigtig dårlig af det)
Min feber steg hurtigt. kl. 11.30 var den 37,6. kl. 15 var den 38,1 og kl. 19 var den 38,8. Så jeg fik antibiotika i droppet.
kl. 19 blev jeg kørt ned på operationsgangen og fik det udskrabet.
kl. 21 var jeg tilbage på stuen hos Nana og Christian.
Hold da op Nana var sulten, selvom Christian havde fået erstatning til hende.
Så hun tømte begge bryster, og så sov hun fra 23.45 til 05.45
Fantastisk dag at hun vælger at sove i 6 timer, for nøj jeg trængte til at sove.
Heldigvis var min feber faldet over natten, så vi fik lov til at tage hjem kl. 9 i morges...
Jeg er i super form.... Har det fantastisk, og har ikke ondt i maven mere og bløder meget lidt.
Knus Tut - der NÆGTER at tage på Herlev hospital igen før til maj hvor min bedste veninde skal nedkomme.