Det jul det cool :) - Må vi se?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

Munder

Så er det dømt julestue hos mig, skal bare lige have tømt kameraet....og det skal manden hjælpe med, for vi har lige fået nyt, såeehhh i må lige vente lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

DK

Zafir, og i andre nissemødre: OMG!! he he he... Hold da op i har mange nisser. Det ser super hyggeligt ud, men altså... der er sørme mange. Hvor har i alle de nisser fra??

Herhjemme er jeg jo en julekugle-freak/fetichist så jeg har hvad der svarer til 1,5 af de store flyttekasser, fyldt til randen med kasser med glaskugler af alle slags og farver. Så er der en halv flyttekasse tilbage, hvor jeg har enkelte skulpturelle julemænd, et par juleelge og flag guirlaner i træ, og så hjemmeklippede hjerter og stjerner til juletræet. Helt ærligt så tror jeg ikke at jeg ejer en eneste nisse. Jeg havde faktisk glemt lidt det der med nisser. Derfor blev jeg også vildt overrasket over at se alle jeres nisser. Der er sådan lidt mormor - dog på den vildt hyggelig og gode måde.

Knus Ditte - der tror hun lige må have anskaffet et par nisser for den gode julestemningsskyld. Vi mangler skisme lidt mormor-jul herhjemme!!

Anmeld

4. december 2009

Munder

Så er jeg klar til at vise et lille udsnit af vores (læs min) juleudsmykning. Jeg ELSKER nisser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2009

Maise

hmm jeg gider slet ikke at pynte op i år, tror faktisk heller ikke jeg gjorde det sidste år. kommer jo til det når min pige bliver større, så skal nok nå at gøre det mange år frem. Er der slet ikke andre end mig der er sådan lidt ligeglad med sådan noget? eller kommer det til mig med årene når vi først har fået den lille ?

Anmeld

4. december 2009

oo

hmmm, jeg gider ikke lige lette måsen og tage billeder, så her er lidt blandet fra i år og sidste år:

Anmeld

4. december 2009

TbCp

Total Getrud Sand på mit dagpleje værelse

Liva har lavet juledekoration og den lille engel er med helt fra min barndom

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Zafir, og i andre nissemødre: OMG!! he he he... Hold da op i har mange nisser. Det ser super hyggeligt ud, men altså... der er sørme mange. Hvor har i alle de nisser fra??

Herhjemme er jeg jo en julekugle-freak/fetichist så jeg har hvad der svarer til 1,5 af de store flyttekasser, fyldt til randen med kasser med glaskugler af alle slags og farver. Så er der en halv flyttekasse tilbage, hvor jeg har enkelte skulpturelle julemænd, et par juleelge og flag guirlaner i træ, og så hjemmeklippede hjerter og stjerner til juletræet. Helt ærligt så tror jeg ikke at jeg ejer en eneste nisse. Jeg havde faktisk glemt lidt det der med nisser. Derfor blev jeg også vildt overrasket over at se alle jeres nisser. Der er sådan lidt mormor - dog på den vildt hyggelig og gode måde.

Knus Ditte - der tror hun lige må have anskaffet et par nisser for den gode julestemningsskyld. Vi mangler skisme lidt mormor-jul herhjemme!!

Jeg har da samlet siden jeg var barn Selv den overgang, hvor jeg var en grum heavyrock teenager Så har jeg samlet nisser

Idun er også ret misundelig hehe... Men jeg giver hende lidt fler ei år, der er hendes!!!

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dorte W. skriver:

Så er jeg klar til at vise et lille udsnit af vores (læs min) juleudsmykning. Jeg ELSKER nisser

HAHA... og I kalder mig Gertrud sand LOL

Du kan da vidst godt være med på vognen Coool

(herhjemme er det også MOARS julepynt, ... hehehehe)

Anmeld

5. december 2009

Munder

Zafir skriver:

HAHA... og I kalder mig Gertrud sand LOL

Du kan da vidst godt være med på vognen Coool

(herhjemme er det også MOARS julepynt, ... hehehehe)

Ja, sjovt nok bliver jeg i folkemunde kaldt Gertrud

Jeg har også samlet nisser altid. De ældste jeg har er fra da jeg var omkring 3-4 år.

Anmeld

5. december 2009

Munder

DK skriver:

Det er nemlig total mormor

Jeg elsker jul, og for mig er julen rød. Det stammer tilbage fra min barndom. Og så har jeg samlet nisser siden jeg var barn. Det er 100% sikkert nisser under juletræet til mig fra min mor, der også er en "nissoman"

Jeg tror jeg vil blive ved med at være gammeldags, intet lilla eller sort julepunt sniger sig ind her, min jul er rød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.