Det jul det cool :) - Må vi se?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.828 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har lavet et lille galleri af min pyntning

Jeg elsker nisser og glimmer. Husbonni syns nok det er lige i overkanten, men jeg får lov - Det er jo kun 27 dage om året!!!

Det er ikke alt min pynt, men udvalgte nisser og sager der er fotograferet. - På Iduns værelse, køkken og stue

Specielt er jeg glad for min lysekrone i år!! De smukke små spejlkugler købte jeg idag i tiger for 20 kr!! Nice!!!

Resten af mit nisseland kan ses HER

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

mariamiss6

fine kugler du har dig

Anmeld

2. december 2009

qp

Zafir skriver:

Jeg elsker nisser og glimmer. Husbonni syns nok det er lige i overkanten, men jeg får lov - Det er jo kun 27 dage om året!!!

Det er ikke alt min pynt, men udvalgte nisser og sager der er fotograferet. - På Iduns værelse, køkken og stue

Specielt er jeg glad for min lysekrone i år!! De smukke små spejlkugler købte jeg idag i tiger for 20 kr!! Nice!!!

Waaahu sikke fint du har pyntet op... Sååååh hyggeligt altså!!  Må se om jeg kan få mig selv taget sammen til, at få taget nogle billeder af mine juleting .... ik så meget men mere end sidste år

Anmeld

2. december 2009

jillkolsbjerg

Zafir skriver:

Der er vist en lille gertrud gemt i dig;-) Elsker julehygge;-)

knus jill

Anmeld

2. december 2009

wamse

her er lidt af vores pynt Her er alle rum pyntet, jeg eeeelsker at jule

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2009

Moderator

jillkolsbjerg skriver:

Der er vist en lille gertrud gemt i dig;-) Elsker julehygge;-)

knus jill

Hehe Så må det da være en lille gertrud i hvertfald, for der kommer ikke mere op nu

Anmeld

2. december 2009

Munder

Må se om jeg kan få taget lidt billeder fredag, hvor jeg pynter op (rengøringen kommer nemlig torsdag, og så er det jo liiiiige smart at vente)

For mig er julen absolut RØD, nisser nisse og atter nisser.... (mangler en nissesmiley)

Anmeld

2. december 2009

Moderator

Dorte W. skriver:

Må se om jeg kan få taget lidt billeder fredag, hvor jeg pynter op (rengøringen kommer nemlig torsdag, og så er det jo liiiiige smart at vente)

For mig er julen absolut RØD, nisser nisse og atter nisser.... (mangler en nissesmiley)

Det håber jeg også at kunne skrive næste år Vi har aftalt at vi skal have rengørings dame, når første salen er færdig ... YAY.

Jeg mangler også en nisse-smiley... Mmm... Heeeenrik

Anmeld

2. december 2009

Munder

Zafir skriver:

Det håber jeg også at kunne skrive næste år Vi har aftalt at vi skal have rengørings dame, når første salen er færdig ... YAY.

Jeg mangler også en nisse-smiley... Mmm... Heeeenrik

Det er også guld værd!!!! Jeg nyder virkelig at kunne bruge min tid på Andrea istedet for Ajax

Anmeld

2. december 2009

Moderator

Dorte W. skriver:

Det er også guld værd!!!! Jeg nyder virkelig at kunne bruge min tid på Andrea istedet for Ajax

FULDSTÆNDIG!!! Jeg havde også virkelig bare at gøre rent!!!... Nogen af vores naboer har en der kommer hos dem, så vi har tænkt os at bruge den samme. HUn skulle være kanon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.