hostesaft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

4xGreve

LotteN skriver:

Nu ligger min lille pige på halvandet år og hoster og hoster i sin seng.... hvor gamle skal de være før de må få hostesaft og hvor "ramte"?

Daniella har hostede i 1½-2 måneder og vi syntes også det er vildt synd for hende men man må vist ikke gi børn under 3 år hoste saft, så jeg vil under ingen omstændigheder give mit eget barn det, men prøv evt. med kamille the og lidt kryderet mad, det hjælper ihvertfald her i perioeder, også kan hun ligge med hovedet lidt højer end normatl men self. heller ikke for højt også gerne lidt koldt det skulle være utrolig sundt (det er de råd vi har fået)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

TbCp

LotteN skriver:

Nu ligger min lille pige på halvandet år og hoster og hoster i sin seng.... hvor gamle skal de være før de må få hostesaft og hvor "ramte"?

En skefuld honning eller evt. en kop lun mælk med en skefuld honning i.
Det er vores "hostesaft" herhjemme, det va faktisk vores læge der kom med det foreslag.

Anmeld

2. december 2009

LotteN

suanne85 skriver:

Er bare ikke sjovt, har prøvet det så mange gange, og snakket med vagtlæge osv og de siger nej til hoste saft og at man skal ligge barnet i et koldt rum for så bliver halsen bedre, og det råd har vi fulgt fra først gang vi fik det og det virker super godt. Jeg plejer at lade vinduet stå åben hele dagen på hans værelse mens han er i vuggestue og lukker det en time inden senge tid og lader være at tænde hans radiator, men gør det kun når han er forkølet. Og selvom det lyder hen i vejret at gøre det når de jo er forkølet så hjælper det

hold da op, det vidste jeg slet ikke. er sandelig glad for du skrev det. for Lærke sover i rum med rigeligt varme, så det skal der vidst lige laves om på!!!

Anmeld

2. december 2009

LotteN

TbCp skriver:

En skefuld honning eller evt. en kop lun mælk med en skefuld honning i.
Det er vores "hostesaft" herhjemme, det va faktisk vores læge der kom med det foreslag.

så bare en skefuld honning inden hun skal sove??

Anmeld

2. december 2009

TbCp

LotteN skriver:

så bare en skefuld honning inden hun skal sove??

Ja. Jeg har nu altid blandet det i lun mælk, men ja det virker ihvertfald her. Det får løsnet hosten rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.