hostesaft??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.388 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. december 2009

LotteN

Nu ligger min lille pige på halvandet år og hoster og hoster i sin seng.... hvor gamle skal de være før de må få hostesaft og hvor "ramte"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg gav sidste weekend min datter på 18 mdr.  hoste saft. Hvor meget de skal hoste, jeg vil sige at jeg gav det til min pige da jeg skønnede at hun var meget irriteret af det, og desuden ikke sov ordenligt hverken om natten eller tilmiddag. Jeg jeg gav hende "Benylan" 2,5 ml 2 gange dagligt - lige inden hun skulle sove.

Anmeld

1. december 2009

AstridM

Vores læge siger det er helt forbudt, og vi har endda været indlagt med et hostende barn.

Så hvis du spørger mig.. intet

Anmeld

1. december 2009

Henri84

Hostesaft er no-go når hun ikke er ældre desværre...

Anmeld

1. december 2009

LotteN

øvøv, så må jeg hellere lade være.. sidder bare og lytter til de lunger der er ved at hoppe ud - øv det må være trals ikke og sove, når man gerne vil

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Måske lægen lige skal se på hende?

Anmeld

1. december 2009

LotteN

MoarJ skriver:

Måske lægen lige skal se på hende?

Tror ikke det er så slemt igen, men synes bare det er synd hun skal hoste sådan... Det er intet om dagen, det kom så småt i lørdags om natten og er stille og roligt blevet værre...! så jeg ser lige om det udvikler sig, før jeg tager til lægen..!

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

LotteN skriver:

Tror ikke det er så slemt igen, men synes bare det er synd hun skal hoste sådan... Det er intet om dagen, det kom så småt i lørdags om natten og er stille og roligt blevet værre...! så jeg ser lige om det udvikler sig, før jeg tager til lægen..!

Okey.. men lægen kan hvert fald give svar på det med hostesaft, ved da at de tager det i brug, når det er nødvendigt, også selvom barnet ikke må, men efter lægens anvisning...

Anmeld

1. december 2009

Sjl-msl-Mkl

LotteN skriver:

øvøv, så må jeg hellere lade være.. sidder bare og lytter til de lunger der er ved at hoppe ud - øv det må være trals ikke og sove, når man gerne vil

måske du skulle ringe til lægevagten og snakke med dem om det.

Anmeld

1. december 2009

Vingummien

Er bare ikke sjovt, har prøvet det så mange gange, og snakket med vagtlæge osv og de siger nej til hoste saft og at man skal ligge barnet i et koldt rum for så bliver halsen bedre, og det råd har vi fulgt fra først gang vi fik det og det virker super godt. Jeg plejer at lade vinduet stå åben hele dagen på hans værelse mens han er i vuggestue og lukker det en time inden senge tid og lader være at tænde hans radiator, men gør det kun når han er forkølet. Og selvom det lyder hen i vejret at gøre det når de jo er forkølet så hjælper det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.