hvor er min mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

Vidunderligeunger

rebekkachristensen skriver:

der gik virkelig lang tid før jeg kunne se det, og jeg er bare ik blevet særlig stor, jeg er i uge 35, og skulle købe baby creme den anden dag i matas hvor hun spurgte om det skulle pakkes ind til gave... åhh...

må jeg(vi) se??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

quity

BlyViol skriver:

hvorfor kan man bare næsten ik se jeg er gravid?? kan se på billeder herinde at de fleste er sådan riiimelig runde men jeg er bare flad som en pandekage...

Jeg kan trøste dig med at jeg havde termin i går og kan stadig skjule det. Det er kun hvis man ved jeg venter mig, at man kan se det.

Sådan var det også første gang jeg ventede mig

Anmeld

1. december 2009

Vidunderligeunger

´vildt.. du må være strækmærkefri?? gad godt jeg bare voksede lige nu hvor det hele er så spændende og så ikk så meget mere.. så man stadig kan springe rundt til den tid

Anmeld

1. december 2009

rebekkachristensen

BlyViol skriver:

må jeg(vi) se??

jeg har faktisk ikke taget et eneste billede af min mave, men skal nok når jeg engang får taget mig sammen..

Anmeld

1. december 2009

Vidunderligeunger

ja gør lige det.. inden den kommer ud

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Kunne godt tænke mig at se de maver... Godt gået dem der kan skjule det, når de er så langt henne...

Anmeld

1. december 2009

Pige2009

hvorfor kan man bare næsten ik se jeg er gravid?? kan se på billeder herinde at de fleste er sådan riiimelig runde men jeg er bare flad som en pandekage...

Det skal du ikke være ked af. Man kunne først begynde at se det rigtigt ved mig, da jeg var omkring 25-26 uger henne. Se evt. mine mavebilleder herinde, så kan du se hvad jeg mener På det øverste billede er jeg 15 uger henne (14+3) og på det nederste er jeg 26 uger henne (25+3)

Hilsen Linda med laura på 5 uger

Anmeld

1. december 2009

Skouboe

Din baby er altså heller ikke så stor endnu 

Fosteret er 68 mm i sædehøjde og vejer 45 gram. Kinderne er blevet tydelige, og næsen ligner en næse. Ørerne sidder rigtigt og ligner menneskeører. Øjnene sidder næsten rigtigt på ansigtet. Nyrerne er nu parate til at danne urin. Tidlige svedkirtler dukker frem. Ydre kønsorganer kan ses, og man kan kende forskel på piger og drenge. Hvis fosterets læber stryges, reagerer det med suttebevægelser.

Babyer vokser (og heldigvis for det) først rigtigt de sidste 10-12 uger, og du skal nok nå at blive træt at maven og synes den er tung og i vejen inden termin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.