hvor er min mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.482 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Vidunderligeunger

hvorfor kan man bare næsten ik se jeg er gravid?? kan se på billeder herinde at de fleste er sådan riiimelig runde men jeg er bare flad som en pandekage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Valle81

BlyViol skriver:

hvorfor kan man bare næsten ik se jeg er gravid?? kan se på billeder herinde at de fleste er sådan riiimelig runde men jeg er bare flad som en pandekage...

Det er meget normalt at maven ikke vokser så meget, og som første gangs gravid tager det ofte længere tid.

Mange af dem der ligger billeder ind er også anden gangs gravide og så vokser man lidt hurtigere:0)

Og husk,vi er alle forskellige:0)

Anmeld

1. december 2009

Vidunderligeunger

ja, men er jo 14+1 synes jeg selv er laaaangt henne hih

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

BlyViol skriver:

Øv, kan ikke se noget billede...

Anmeld

1. december 2009

Vidunderligeunger

MoarJ skriver:

Øv, kan ikke se noget billede...

det er fordi jeg ik har lagt et ind.. man kan jeg da liiige gøre.. i think... 2 sek.

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

BlyViol skriver:

det er fordi jeg ik har lagt et ind.. man kan jeg da liiige gøre.. i think... 2 sek.

Okey... Troede du havde lagt et ind, og der så var noget galt med min puter...

Anmeld

1. december 2009

Vidunderligeunger

BlyViol skriver:

ingen mave... 14+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Man kan godt se lidt... En lille bule... Jeg fik først ordenlig mave på da jeg var omkring 24 uge... Hvis ikke senere...

Anmeld

1. december 2009

rebekkachristensen

der gik virkelig lang tid før jeg kunne se det, og jeg er bare ik blevet særlig stor, jeg er i uge 35, og skulle købe baby creme den anden dag i matas hvor hun spurgte om det skulle pakkes ind til gave... åhh...

Anmeld

1. december 2009

Vidunderligeunger

min vægt sagde 58 da jeg blev gravid - nu 55... samme vægt  samme tidspunkt - uden tøj... hm... men nå, jeg venter med længsel... den skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.