Videofilmer I bebserne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. april 2008

Tynen

Jeg har simpelthen så dårlig samvittighed over at jeg ikke får det gjort!

Har nok sidst videofilmet barnet med et videokamera da hun var 3 mdr.

Derimod får den gas med mobilos - Men det er jo bare ikke den bedste kvali.

Hvad med jer?

Trine - Nu med kæmpe samvittighedsproblem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Rasmine

Det samme her. Batteriet på videokameraet er helt dødt, og vi kan bare ikke tage os sammen til at gøre noget ved det. :'(

Anmeld

22. april 2008

Muffinmus

filmer kun korte film med vores alm kamera:)
Bare sådan i ny og næ når han blærer sig med et eller andet...eller bare ser nuttet ud.

Anmeld

22. april 2008

Astrid P

Også kun korte sekvenser med det almindelige digi-kamera. Men vi har ønsket os et videokamera i bryllupsgave, så det håber vi at vi får. SÅ skal der satme filmes...

Anmeld

22. april 2008

ka li ja

jeg har gjort det et par gange hvor jeg lige har husket at lade batteriet op... uos:$
var ellers herre go da xander var lille....
vi så endda film fra dengan xander var knap et år forleden.
skægt at se hvor forskelligt de gør/gjorde tingene...
og så skulle vi lige gense et øjeblik hvor alexander bed i en kæmpe pyton i zoo8(+o(

Anmeld

22. april 2008

Sille

Vi filmer også med vores alm. videokamera.. det er så sjov at se senere..

Anmeld

22. april 2008

Loggidut

altså....nu fik jeg en over næsen den anden dag...da jeg var til konfirmation.
Min kære nevø skulle jo have en fed fest...og min kære bror gav den gas, og viste gamle videoklip, af ham og broderen...fede klip, så jeg skal sørme også i gang igen...for faktum er det er guld man smider på gaden ved ikke at gøre det.

der ud over havde han lavet den fedeste bog til knægten...med masser af fotos, den kan man lave på elgigantens hjemmeside...den var dælme fed...well...skal lige ud at køre...så hygge

Anmeld

22. april 2008

Mie A

Jeg har kun filmet Simon en lille smule. Har erfaring fra den store, med at det faktisk først er rigtigt sjovt at se på, når de bliver lidt større. Det vi har filmet med hende det første år, gider vi næsten aldrig at se.

Anmeld

22. april 2008

Nadi

Vi har filmet Oliver meget, men nu er¨der ikke mere bånd tilbage og det der med at få sat et nyt i det sker bare ikke :(

-Nadia

Anmeld

22. april 2008

Lise

Vi videofilmede helt vildt på hospitalet, og så har vi ikke rigtig gjort det siden. Jo, men digi-cam - det har vi gjort en masse, men ikke sådan rigtigt!

Det er mine forældres videokamera vi har lånt og jeg aner ikke engang hvor det er...PINLIGT!!! Og min bror skal giftes om 2½ uge og venter barn til juli, så mon ikke de synes de skal bruge det...argh, jeg må igang med at lede... 8D

Lise - skødesløs med andres ting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.