endnu en kravler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2008

heaven

hehe, endelig kravler min kære dejlige Lasse-basse..... og nu er freden forbi - han er i reklamerne, i skuffer og sågar i badeværelset for at hive i badeforhænget, hehe... er overalt, og man ser tydeligt hvor dejligt det er for ham, at der er en helt ny verden(L) DEJLIGT...

God dag til alle

Kram Jannie - stolt af at have en søn der kravler:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Astrid P

Tillykke med Kravle-Lasse-Basse.
Det er bare så fedt når der sker en masse i udviklingen hos de kære små. Men forbered dig på at du fra nu af ikke har et roligt øjeblik med mindre han sover...
KH Astrid - også med kravlebebs, endda en meget hurtig og nysgerrig en!

Anmeld

22. april 2008

heaven

Astrid P skriver:

Tillykke med Kravle-Lasse-Basse.
Det er bare så fedt når der sker en masse i udviklingen hos de kære små. Men forbered dig på at du fra nu af ikke har et roligt øjeblik med mindre han sover...
KH Astrid - også med kravlebebs, endda en meget hurtig og nysgerrig en!

1000 tak for anerkendelsen, rart at nogen andre synes jeg har en dygtig søn;)
Kram Jannie

Anmeld

22. april 2008

bette

tillykke med kravle bassen;)

ja mikkel har også fundet ud af at man kan andet end at lave soldater metoden.. hehe
så her kravler vi også... når vi gider.. det går pænt stærkt på den anden måde også. så det er ikke altid han ser at kravle rigtigt som det nemmeste..

men jeg behøver nu heller ikke at det går stærkere ellers kan jeg ikke følge med mere.. hehe vildbasse(L)

Anmeld

22. april 2008

Siber

Tillykke med kravle lasse basse, hvor flot!

Ja Johanna virker til tider noget irriteret over at hun ikke rigtig kommer nogen steder, og hvis hun gør er det rundt om sig selv eller baglæns. Hun sidder bare! hun kan nogen gange blive så gal og hys, at det kammer helt over! Stakkels pige, jeg håber snart hun får fidusen!

Knus Siber

Anmeld

22. april 2008

BellaT

Tillykke med ham kravleren!:D Phillip startede også med at kravle for en uge siden og nu går det sgi'sme stærkt. Uaak! Freden er slut. Nu må vi stakkels mødre styrte rundt efter dem;). Men på den anden side så kan de nu også bare komme kravlende når de er utilfredse. I stedet for at moar skal hente ham hver gang. Nu kan de selv komme og brokke sig. Hi Hi. Nå, men døøøøgtig Lasse:D. Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.