Hvordan blev i enige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

LotteGabriella

Tvilling skriver:

Hej Piger

Der er LANGGGG tid til navnet skal bruges 12 juni helt præcist. Men manden og jeg kan bare ikke blive enig om et pige navn. Og jeg er SÅ forelsket i mit forslag. Emma Sophia. Manden er vild med Mathilde. Jeg nægter at kalde min evt datter for mathilde da jeg forbinder det med cacaomælk. _Udover hedder min gamle bedste Emma og jeg ville bare så gerne fortælle hende det. Men hvordan blev i enige???

K Tvilling

hmm...Brian gav sig, da hun var 1 dag gammel

Jeg ville oprindeligt ha' Isabella, men det var udelukket fra hans side af og han ville gerne ha' Malou, hvilket jeg slet ikke kunne forholde mig til, da jeg kendte en kat der hed det!! Så blev jeg helt vildt forelsket i navnet Daniella og lagde det på bordet...Brian synes da at det var ok, men ville stadigvæk ha' Malou.....men men men som skrevet så endte det med at han sagde til mig, da hun var 1 dag gammel, at han godt kunne leve med Daniella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

prettybutterfly

Uhh ha jeg savner også gode råd på samme emne!!! Har termin om 2 uger og vi kan IKKE blive enige overhovedet! Jeg er HELT vild med Luna og kæresten vil have Malou. Men ingen af os er villige til at give os. Hvad mon det ender med????? Mit bud er noget helt tredie men INGEN ide hvad! Det værste er bare at ALLE hele tiden spørger om vi har fundet på et navn, virkelig irriterende og stressende!!!!

Held og lykke, puuuuh navne er bare VILDT svære!
Knuser fra Mona 37+6

Anmeld

1. december 2009

iln

Herhjemme var vi heller ikke enige overhovedet. Vi lavede simpelthen 10 sedler hver. 5 med pigedrenge og 5 med drengenavne. Dem gik vi og kiggede på op til terminen.

Til sidst blev vi enige om:

Pige = Neya (mig) Nicoline (Peter)

Dreng = Silas (mig) Sebastian (Peter)

På den måde blev vi begge tilfredse, da vi begge fik vores øsnke opfyldt. Heldig at navnene klinger sammen

Anmeld

1. december 2009

katti24

prettybutterfly skriver:

Uhh ha jeg savner også gode råd på samme emne!!! Har termin om 2 uger og vi kan IKKE blive enige overhovedet! Jeg er HELT vild med Luna og kæresten vil have Malou. Men ingen af os er villige til at give os. Hvad mon det ender med????? Mit bud er noget helt tredie men INGEN ide hvad! Det værste er bare at ALLE hele tiden spørger om vi har fundet på et navn, virkelig irriterende og stressende!!!!

Held og lykke, puuuuh navne er bare VILDT svære!
Knuser fra Mona 37+6

Hvad med Luna Malou? Altså Malou til mellemnavn det er da meget sødt.

Altså jeg har ingen børn endnu, men har da navnene hehe

William Max T

Sebastian Noah T

Alexander ... T

og piger skal det være

Amalie (Liv eller Lykke) til mellemnavn

Når tiden kommer må jeg så se om jeg kan få kæresten med på den, og tror så ik lige det er 4 børn jeg skal ha hehe

Anmeld

2. december 2009

FrkT

Nu har vi ikke børn endnu - og er desværre heller ikke gravid endnu. Men når det er så er vi helt 100% enige om drengenavnet, som skal være Jonathan. Er det en pige er vi en smule uenige. Jeg ville allerhelst have Clara, men det kan manden bare ikke lide. Så det har jeg droppet. Så kan jeg rigtig godt lide Cecilia - hvor manden kan lide Cecilie, så kunne forestille mig det bliver enten Cecilie eller Cecilia, da de jo næsten er ens. Jens har også prøvet den der med: "jamen hvis det bliver en dreng, så kan jeg bestemme, og hvis det bliver en pige kan du bestemme". Men den er jeg IKKE med på. For så vil vi få en dreng der hedder Johannes, og det navn hader jeg virkelig bare! Så Jonathan bliver det!

Anmeld

2. december 2009

hc=k

Min niece hedder Emma Mathilde var det ikke et forslag..

Nå men vi blev hurtigt enige om Kristopher. Jeg havde sagt Phillip og faren sagde Emil så snakkede vi og blev enige om at finde noget sammen som vi begge kunne gå med til og vupti så skulle han hedde Kristopher..

Anmeld

2. december 2009

Lise

Vi ventede bare og kiggede på ham da han kom ud. Vi havde en milliard navne oppe under graviditeten, men jeg havde så svært ved at give et barn, jeg endnu ikke havde set, et navn. Var heller ikke helt overbevist om at han blev til et rigtigt barn  Men da han kom ud lignede han bare fuldstændig en der hed Simon - og det var vi heldigvis enige om - så det blev hans navn.

Nu venter vi endnu en dreng, og jeg har ikke så svært ved at forestille mig at det bliver et barn denne gang, så det er nemmere for mig at tale om navne. Nu har vi jo også lagt en form for stil, hvis man kan sige det - det skal jo gå sammen med Simon. Min kæreste og min bedste veninde mener han hedder Casper, og det gør han måske også.

Men i hvert fald så er jeg enig med mig selv om, at jeg ikke giver navne til babyer der ikke er født. Jeg vil sgu se ham først, før han får et navn. Men derfor kan vi jo godt tale om det... Men jeg siger ikke hverken ja eller nej til Casper, før jeg har set krapylet

Anmeld

2. december 2009

Tvilling

hc=k skriver:

Min niece hedder Emma Mathilde var det ikke et forslag..

Nå men vi blev hurtigt enige om Kristopher. Jeg havde sagt Phillip og faren sagde Emil så snakkede vi og blev enige om at finde noget sammen som vi begge kunne gå med til og vupti så skulle han hedde Kristopher..

hey wauw... God ide... PRøver at foreslå det straks han kommer hjem

for han synes om det

Anmeld

2. december 2009

Lillefe

Tjuhl skriver:

uha vi er HELT enige - uden problemer - om eet pigenavn og eet drengenavn, men hvis vi får to piger eller to drenge (lige nu har vi 0) så har vi seriøse problemer. Søren har netop fortalt at han VIL have tre sønner der skal hedde Henry, Herbet og Hubert (måske er det derfor mine æggestokke er stået af )

held og lykke! det er drønsvært at blive enige - især hvis man selv syntes man har fundet det perfekte navn

Jeg foreslog navnet og kenneth sagde ja.. og vi var enige om hvis det så ikke passed eså ville vi kigge på et andet navn, Men det gjorder heldigvis

Anmeld

2. december 2009

frk andreasen

Tvilling skriver:

Hej Piger

Der er LANGGGG tid til navnet skal bruges 12 juni helt præcist. Men manden og jeg kan bare ikke blive enig om et pige navn. Og jeg er SÅ forelsket i mit forslag. Emma Sophia. Manden er vild med Mathilde. Jeg nægter at kalde min evt datter for mathilde da jeg forbinder det med cacaomælk. _Udover hedder min gamle bedste Emma og jeg ville bare så gerne fortælle hende det. Men hvordan blev i enige???

K Tvilling

1 graviditet

valgte martin pige navnet og jeg valgte drenge navnet.

det blev en pige, martin bestemte hun skulle hedde jasmin

denne her gang er det så min tur, det er en dreng, emil har jeg så valgt han skal hedde..

men vi har så heldigvis begge været vilde med navnene.

havde valgt sebastian først men det kunne han ikke lide.

knus tanja 24+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.