Hvordan blev i enige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Tvilling

Hej Piger

Der er LANGGGG tid til navnet skal bruges 12 juni helt præcist. Men manden og jeg kan bare ikke blive enig om et pige navn. Og jeg er SÅ forelsket i mit forslag. Emma Sophia. Manden er vild med Mathilde. Jeg nægter at kalde min evt datter for mathilde da jeg forbinder det med cacaomælk. _Udover hedder min gamle bedste Emma og jeg ville bare så gerne fortælle hende det. Men hvordan blev i enige???

K Tvilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

TbCp

Jeg mener vi begge lavede en liste med navne vi kunne lide og så fik vi snakket os frem til det rigtige.
Jeg ønskede Olivia og min mand ønskede Liva. Jeg valgte at gå lidt på kompromis så det blev Liva.... jeg havde så også sagt at jeg ville bestemme mellemnavnet da jeg gerne ville have hende opkaldt efter min afdøde lillesøster.

Anmeld

1. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Nu har jeg en skøn datter ved navn Mathilde, og hun minder bestemt ikke om en kakaomælk

Er klart mest til navnet Mathilde.... Navnet Emma i sig selv er også sødt.

Min mand og jeg var også uenige da vi ventede nr 1.

Han ville gerne have at hun skulle hedde Freja (hvilket i mit hovede er en hund), og jeg stemte på Mathilde.... Endte med at han gav sig. Nu venter vi nr. 2, og denne gang hælder jeg mest til Josefine, hvorimod manden hælder til Frederikke.... Tror vist desværre det er min tur til at give mig, såfremt det blir en pige

Anmeld

1. december 2009

4xGreve

Tvilling skriver:

Hej Piger

Der er LANGGGG tid til navnet skal bruges 12 juni helt præcist. Men manden og jeg kan bare ikke blive enig om et pige navn. Og jeg er SÅ forelsket i mit forslag. Emma Sophia. Manden er vild med Mathilde. Jeg nægter at kalde min evt datter for mathilde da jeg forbinder det med cacaomælk. _Udover hedder min gamle bedste Emma og jeg ville bare så gerne fortælle hende det. Men hvordan blev i enige???

K Tvilling

Der var slet ikke nogen diskution jeg valgte navnet pga. dets betydning (gud er min dommer) som jeg mente passet godt til det at hun nu var født så meget for tidligt og heldigvis var manden enig...

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Uha, vi blev ret hurtige enige om navn... Ingen problemer der..

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

Nå men så må vi håbe det bliver en dreng. For der er vi HELT enige.. Men navnet Emma sophia betyder bare så meget. Min bedste mor tog over da jeg mistede min mor som knap 20 årige, og hun ønsker bare så meget at jeg kommer og fortæller at vi venter os. Jeg har planlagt dette til fredag hvis NF torsdag går som planmæssigt. Og så synes jeg det kunne være fedt at fortælle hende navnet. Jeg har endnu ikke fortalt hende noget, da jeg og noget af familien frygter det er det eneste hun venter på at hører at vi venter os.... Og så synes jeg hvis det nu er tilfældet at hun lukker sine øjne og jeg ender med at få ham overbevist om navnet om 3 mdr og jeg ikke når at fortælle hende det... håber I forstår.. 

Anmeld

1. december 2009

Ann-

vi havde også lidt problemer, men var blevet enig om Karla men da hun kom ud kikkede jeg på manden og så blev det til Emma,

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

he he. Hvis det er hende på billedet. Er jeg HELT enig.

Anmeld

1. december 2009

oo

uha vi er HELT enige - uden problemer - om eet pigenavn og eet drengenavn, men hvis vi får to piger eller to drenge (lige nu har vi 0) så har vi seriøse problemer. Søren har netop fortalt at han VIL have tre sønner der skal hedde Henry, Herbet og Hubert (måske er det derfor mine æggestokke er stået af )

held og lykke! det er drønsvært at blive enige - især hvis man selv syntes man har fundet det perfekte navn

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

Tjuhl skriver:

uha vi er HELT enige - uden problemer - om eet pigenavn og eet drengenavn, men hvis vi får to piger eller to drenge (lige nu har vi 0) så har vi seriøse problemer. Søren har netop fortalt at han VIL have tre sønner der skal hedde Henry, Herbet og Hubert (måske er det derfor mine æggestokke er stået af )

held og lykke! det er drønsvært at blive enige - især hvis man selv syntes man har fundet det perfekte navn

undskyld det forstår jeg godt. Men det klinger det bare helt vildt . Ja gad vide om det er derfor de strejker med de udsigter . Ja det er også det jeg siger. Dreng så er den hjemme. Men ja jeg synes bare det betyder så meget og det er det perfekte. Men ja som start skrevet der er tid nok!!.

Tak allesammen for svarene.. Vi må se hvordan det går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.